18 Haziran 2008 Çarşamba

14-15 Haziran 2008 haftasonu


Pek yoğun geçti 14-15 Haziran'ı içine alan haftasonumuz

pek de güzel...

cumartesi Mısra'nın gösterisi ile başladık güne

ne iyi ettik

hayran hayran izledik caponbalığı ile ufaklıkları muhteşemlerdi

gösteri sonrası da beraberdik Baş ailesi ile

analı kızlı ikizler kendilerine hazırlanan doğumgünü partisine katılmak üzere ayrılana değin

onlar partilerini yapadursun

biz de çekirdek aile gezintisi yaptık...

öyle seviyorum ki Büü-Yazgüneşi-Caponbalığı beraberliğini

sanki zaman dursa hep öylece kalıversek hiç itirazım olmayacakmış gibi...


pazar günü de babalar gününü kutladık Büü'nün

ve büyülü bahçede bir brunchla Hülya ablanın geçen hafta istanbuldan ankaraya dönüş yollarında olduğumuzdan kutlayamadığımız doğum günü kutlamasını ekledik babalar gününe kadim dostlarımızın da katılımıyla

çok zevk aldık

tam yağmur tepemize inecekti ki arabalara dar attık kendimizi

-eskiden sevmezdim yağmuru, kızardım; şimdilerde aman diyorum aman yağsın da ben kasvetli havaya da ıslanmaya da razıyım-

gölbaşı dönüşü

doğrulduk acity'ye

iyi hoş da nasıl kalabalık ve havasızdı

oyun alanında Caponbalığı süper eğlendi ama biz çok bunaldık

zor attık dışarı kendimizi

dedik açık hava paklar bizi

atlı sporda yayıldık bütün öğleden sonra

nefisti

ilerleyen saatlerde Baş'lar da katıldı aramıza keyfimiz katlandı

yaza hoşgeldin kokteyli varmış meğer o gün atlısporda Baş'lar geldikten sonra oraya takıldık akşama kadar

Caponbalığı-Mısra 2'lisi çok eğlendi

20.30 falandı eve döndüğümüzde

bayno (caponca :)) yapıp yattı caponbalığı

deliksiz uyudu pazartesi okul için doğrulamadı yataktan

ilk defa yol boyu konuşmadan içini çeke çeke kestirdi anne koynunda

yorulduk ordan oraya ordan oraya

ama değdi Allah biliyo ya.....

Hiç yorum yok: