16 Kasım 2009 Pazartesi

KIZIMA

ÇOK GEÇ ASLINDA BU YAZIYI BURAYA AKTARMAK İÇİN
AMA KAYITLARA GEÇSİN İSTEDİM :)

4. DOĞUM GÜNÜ MEKTUBUM KIZIM KUZUMA.....

----------

19 AĞUSTOS 2009


Canımın Parçası,

inanması zor dört yıldır hayatımı aydınlatmakta olduğuna... Nasıl da geçiverdi dört koca yıl; öyle hızlı ki şu zaman denen kavram...

doğduğun gün her ayrıntısıyla aklımdayken hâlâ üzerinde dört tane 365 gün geçmiş olduğuna inanmak zor geliyor bana...

Canım Kızım, Badem Şekerim;
Sana her yazdığımda
"şunu yap"
"bunu yapma"
diye ahkâm kesip duruyorum; biliyorum
analık içgüdüsü işte...
Oysa biliyorum ne söylesem de ben sen bildiğin yolda gideceksin...
Bana düşen arkandan takip etmek, edebildiğimce,
Düştüğünde kalkıp kalkamayacağını gözlemek.
Tutmak isteyeceğim şüphesiz tökezlediğin anlarda
Düştüğün an tutup kolundan kaldırmak isteyeceğim


Ama böyle yaparsam sen sen olamazsın biliyorum...
Tökezlemeden, düşmeden öğrenilmiyor hayat...

Sen büyüdükçe
Her doğum gününde
Seninle beraber telaşım da büyüyecek
elimde değil...
annelik böyle bir şey işte birtanem...
çocuğun ağladı mı senin için katılıyor, düştü mü senin canın yanıyor
Dünyanın en zor mesleği bence "anne olmak"
Ama hiç şikâyet etmeden zevk alarak yapıyorsun....
Bir başkası için sabahlaman gerekse zor gelir belki, bir gün bilemedin iki gün dayanırsın da üçüncü gün başlayabilirsin söylenmeye; lâkin evladının biraz ateşi olsa, azıcık keyfi kaçsa günlerce sabahlıyorsun, zerre şikâyet etmek gelmeden aklına, başucunda...

Dördüncü doğum günü mektubunu neden böyle yazdım, bunlardan söz etmenin zamanı mıydı? Bilmiyorum.

Sana yazarken hep içimden geldiğince sıraladım sözcükleri. kalemi elime alıyorum gerisi kendiliğinden akıp gidiyor. hiç sorgulamadım yazdıklarımı, yine sorgulamayacağım....

Sen benim hayatımdaki en önemli varlıksın.
Kanımdan kan, canımdan can verdiğim, aşkımdan gelen en büyük armağansın bana...

İyi ki doğdun güzeller güzeli
Açık olsun bahtın
Yüksek olsun şans yıldızın
Sağlık, başarı, huzur, özgüven, adalet, asalet ayrılmaz parçan olsun hayat yolunda
bu yolda yürüken engebeli arazilere denk geldiğin zamanlarda, kendini yalnız ve zorda hissettiğin anlarda bedenen yanında olabilsem de olamasam da sana olan sonsuz sevgimle seni her zaman kutsayacağımı sakın unutma....

YAŞAMA SEBEBİM
İYİ Kİ VARSIN HAYATIMIZDA

NİCE NİCE YILLARA

Annen

Hiç yorum yok: