25 Nisan 2012 Çarşamba

Elim Sendeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

bunca can sıkıntısı... üst üste terslikler, sağlık sorunları falan
berbat geçen ve hepimizi eve hapseden iğrenç ötesi bir kış

sonuç?

bel ve kalça bölgesine itinayla biriktirilmiş iğrenç bir yağ tabakası

ressssssssmen kilo aldım
ve resmen berbat görünüyorum
aynada hasbelkader kendimle karşılaşıverse gözlerim hele hele göbek ve popo ve üst bacak bölgesine takılırsa göz
eyvahlar olsun ki
ne eyvahlar olsun
nasıl kaçıracağı şaşırıyorum aynadan gözlerimi
ve sonuç olarak

aynalara küstümmmmm..
kıl oldun mu abi?
ol bence
ol da
bende silkeleneyim şöyle bahar temizliği için balkon demirinden aşağı sallandırılmış halı gibi
görmemişlik usulü
(hala bu işi yapanlar var bu arada, şaka gibi köyünden kopamayan zihniyet, bunların topunu üst üste aynı apartmana dizmek lazım, kim kimin evine daha çok toz dolduracak falan yarışsın dursunlar ehihihihihi)

neye konuyu odağından saptırmamak lazım tabi

şimdi bahar geldi, hava ısındı falan ya
bizim evin bitişiği de park ya
defnenin de ufka bakarak outdoor aktivite yapması lazım ya

akşam servisten indik hoopp eve
eşofmanları çektik cup parka
ben şu parklara kondurulan kondisyon zımbırtıları var ya
hah
onlarda spor yaptım
defne kudurdu çayır çimende
nasıl bir enerji geldi ikimize de
çığlık ciyak elim sende oynadık bir de üstüne

öyle hantal ve şişko ve antremansızım ki
koşamıyorum bile
saniyede avlanıyorum amelie'ye
ve katiyen yakalayamıyorum

ama bu hızla devam edersek bu antremanlara üçüncü gün su koyvermezsem ben

sen görürsün küçük düdük makarnası
hişşşş

elim sendeeeee....................

fotoğraf: neslihan karayakaylar tamyaman

5 yorum:

derindenizbaligi dedi ki...

Beni de alın oyununuzaaaa =)

Yazgüneşi dedi ki...

zevkleeee bayıla bayıla hem deeee..

piştt ayşeee
elim sendeeeeee

Adsız dedi ki...

o aletlerde bir sürü kadın görüyorum çoğu zaman..lakin hergün kadınlar değişiyor.. akşam eve gidince kocaları o ne lennn o ne hareketler yok bacaklar acılıyor, yok her türlü pozisyon:)

halka açık bir yere hazır değil toplum..bir spor salonuna yazıl derim..

derindenizbaligi dedi ki...

koşuyorum şimdi hanginizi yakalasam =)

Yazgüneşi dedi ki...

attractive.. bizim evin oradaki halk hazır bu sportif aktiviteye
kimsenin dönüp bakacağı bir yer değil
son derece rahat

etrafta tükürsen spor salonuna denk geliyor ama benim derdim açık hava oksijen vs
en çok da kızıma outdoor aktivite yaptırabilmek.. kapalı salon aradıktan sonra çalıştığım üniversitenin de var salonu hemde kocamaaan..

amaç başka özetle

kocama gelince
yabani mi mi lan adam bacak kıçın desin.. işi olmaz öyle geyiklerle :)

Ayşecaaaannnn sen iyisi mi beni kovala
Amelie pire gibi
yakalamak imkansız
pırrrrrrrrrrrrrrrrr