7 Aralık 2012 Cuma

Gölgelerin Gücü Adına

Aleksey Bednij,
28 yaşında genç bir Rus fotoğrafçı.
"Collages" adını verdiği gölgeler ve silüetlerle oynayarak oluşturduğu çok etkileyici ve insanı kendi içine çeken bir portfolyosu var.
Bu portfolyonun hangi karesi ile nerede karşılaşırsam karşılaşayım bir süre kilitlenip bakıyorum, boş boş sadece bakıyorum önce... sonra tek tek detayları incelemeye başlıyor gözüm ben farkına varmadan...
Hiç bir karesini pıt diye atlayıp geçebildiğim olmadı bu portfolyonun... Mutlaka saplanıp kaldım bir süre..

"İyi fotoğrafçı" olabilmek biraz da bu sanırım..
İnsanların çektiğin fotoğrafa saplanıp kalmalarını sağlayabilmek....

Benim değil kırk; kırkbin fırın ekmeği tüketmem lazım kanımca bu noktaya varabilmek için
ona da ömrüm yetmez :)

Alexey-Bednij7

Alexey-Bednij6

Alexey-Bednij5

Alexey-Bednij4

Alexey-Bednij3

Alexey-Bednij2

Alexey-Bednij1

Alexey-Bednij


9 yorum:

derindenizbaligi dedi ki...

vay be ! harbiden harika fotoğraflarmış.

DOREMİ dedi ki...

POST BAŞLIĞI HARİKA! koşarak getirdi beni...fotolar çok ilginç..bakış açısı ne denli önemli foto çekiminde:))

darkolivee dedi ki...

ilginçç!

teşekkürler paylaşım için..
sevgiler

düşünce bahçesi dedi ki...

çok beğendim,
ne kadar sıradışı, teşekkürler canım..

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

gölgelerle oynama işini nasıl yapıyor? bsayar programı aracılığıyla mı? elle çizim mi?
ilginç resimler. foto resim karışımı galiba bunlar.. :)
fotoğrafçılık terminolojisine göre tuhaf şeyler söylemedim umarım. :))

pınar dedi ki...

Waww,harika.bayıldım.

Yazgüneşi dedi ki...

Evet değil mi ya olağanüstü fotoğraflar

Sevgili serkan gölgelerle oynamıyor aslında
buna daha çok ışıkla oynamak denebilir gün ışığının doğru saatini bekleyip çekim yapıyor
güölgeler çizilmiş falan değil
kişi ya da hayvanların bizzat kendi gölgeleri

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bayıldım ben bunlara...

Yazgüneşi dedi ki...

di mi di mi nefisler