14 Şubat 2013 Perşembe

Hepi Valentin... :)



22 ocak 1999 dan beri hayatımda Büü

öncesi de var arkadaşlığımızın da

sevgili oluş tarihimiz bu sözünü ettiğim

o zamanlar "çıkma" diyorduk sevgili olmaya..

1999 dan beri hiçbir 14 şubat'ı ayrı geçirmemiştik..
2001 de 14 şubatta evlenme teklifi etmişti bana...
onca zaman sonra
bu sene yanyana olamayacağız...
bir süredir bağatta büücüm iş münasebetiyle...

değişik bir his..
çoğu insan 

anlamsız buluyor 14 şubatı
ama ben seviyorum
bana yaşattırdıkları özel şeyler oldu bu yıllar içinde bu tarihe denk gelen günlerin...


yanyana olsak elbette çok daha iyi idi..
ama yürek birliği de az şey değil 
değil mi ya Büü'cüm
kutlu olsun
seni seviyorum
bugün
yarın
ve daima.....



ve şarkımız...
evet sözleri hüzünlü bitiyor.. ayrılıkla
ama biz hiç ayrılmayalım Aşkım.....

2 yorum:

Ebru dedi ki...

Mutluluğunuz daim olsun can.

Yazgüneşi dedi ki...

sağol bitanemmm
hepimiz heeep mutlu olalım