10 Eylül 2013 Salı

Sanatçı adayımızın son marifetleri...

Bizim minik sanatçı adayının tatilde içinde bulunduğu sanatsal faaliyeti seramik dersleri oldu bu sene...
Teyzesi onca koşturmacası arasında buna da yetişip cimcimeyi seramik derslerine taşıdı..
Teyze demek ana yarısı demek diye boşa dememişler...
Hatırlıyorum çocukken bayılırdık teyzelerime.. Dünya bir yanaydı onlar bir yana..
Büyük olanını kaybettik ne yazık ki... canımın içi nurlarda uyusun mücevher gözlü teyzem..
Küçük olanına hala bayılıyorum.. daha uzun upuzuun ömrü olsun..
Neyse uzattım biraz
demem o ki
Bizim kızın da teyze manyağı olmasına şaşırmamak lazım..

Nagihan'ın fikriydi, Defne kesin çok sever onu seramik derslerine götüreyim ben dedi, bizimki hayır der mi atladı hemen..
Öğretmeni çok yetenekli bulmuş..
Ben ortaya çıkarttığı eserleri görünce hayret ettim...
Oyun hamuruna benzemiyor bu iş, öyle kolay değil yani.. eline seramik çamurunu bir kez alıp şekillendirmeyi denemiş olan varsa bilir..
çamur dedim de
aklıma geldi;
bizimki başladı derslere ben Ankaradayken, telefonla konuşuyoruz ilk dersin akşamında
soruyorum:
"Defne sevdin mi seramik derslerini, tam senlik değil mi o hamurlarla oynamak"
bizim zilliden gelen yanıt:
evet anne çok zevkli
deee
o hamur değil çamur yannızz...!!

bir de bilmiş bir eda bi büyüklenme.. apışıp kalmıştım telefonda

neyse..

eser demiştik değil mi?

kızımın minik parmaklarından çıkma....

Bu ilk eseri; benim için yapmış; takılarımı koyayım diye.. Kendisi hiç beğenmemiş, hırslanmış binbir trip yapmış "olmadı" diye diye teyzesine..
Bana sorulursa gayet de olmuş.. hem de harika olmuş
ama kızımız titiz biraz :)



Küçümencik elleriyle ne işler yapmış bizim titiz hanım..


Bu çalışma şu hale dönüşmüş sonuçta:


ve bu da tam Defne'in ruhunu yansıtmış bana kalırsa, ne de olsa benim kızım bir sukuuuuuuuşu :D;



Bunu yapmış ama boyaması yetişmemiş..
naturel bir baykuş olmuş
böyle de güzel bence


Bir gün ders sonrası eve götürmek için çamur istemiş bizim kız Esra öğretmeninden. Evde gelince de Tan'la oturmuşlar başıan, uğraşırken bir kedi yapmış Defne tamemen kendi çabasıyla, yardımsız


sonraki derslerde atölyede boyamış da kedisini, fırınlanmış falan işte hangi işlemler gerekiyorsa

sonuç mu?

bence harika:



Eee tamam ben biraz abartıyor olabilirm.. Kız ne yapsa
ay harika
aman ne güzel diyor da olabilir.

e ne yapayım yahuuu

ben anneyim...

4 yorum:

annesiningülü dedi ki...

ama ben bu kıza bayılıyorum :D
yaptıkları bir harika olmuş yerime dermisin?

Yazgüneşi dedi ki...

Derim tabi Bahar ablası demem mi..
Ben de size bayılıyorum ki... 3 ünüze de :)

Ebru dedi ki...

harika zaten hiç de abartmıyorsun öperim o parmak uçlarından

Yazgüneşi dedi ki...

Ebrucanım sarıldım..
sımsıkıca :)