28 Şubat 2014 Cuma

mırmırmırmır da söylenirim işte böyle

Bir parçalı bulutlu bu aralar ruh halim.. bakmışım esip gürleyesi yağası var kararıyor kararıyor.. I-Ih yağmıyor
Bir bakmışsın ışıl ışıl parlayası var.. Bulutlar izin vermiyor..
geceleri de sık kabus görür oldum yine.. zıldır ter uyanıyorum,
"göğsüme taş oturmuş"
der ya eskiler.. işte ona benzer haller
falan
saçma yani..
E ortalık da etkiliyor tabi insanın halini mecalini.. ne lan bu tape mape.. bıkkınlık geldi aksiyonel günden takibinden...
gidesim var..
valla

salak salak kırılganlıklarım var bu ara, ona kırılacağıma asla ihtimal vermeyecek insanlara kırgınım bir kaç
gidip söylemiyorum..
Kırgınlığım da bir pis olur ki..
Hani "dal rüzgarı affetse de kırılmıştır bir kere" modeliyim.. ve işin fenası kırıldıklarıma af dileme şansı bile tanımıyorum kırgınlıklarımı dile getirip
kendileri anlasın canım
bana ne...

çekirdek aileye yumuldum bu aralar
kocam kızım ben
yeter... ruhum istemiyor başka kimse..
kitaplarım yetiyor bu ara bana..

"bu aralar çok okumalıyım, yoksa hüzünleneceğim" demiş Simon Beauvoir

hah işte
tam öyleyim...

ama okumalarım da bölük pörçük.. tek hedef değil.. onu alıp diğerini bırakıyorum.. ya hepsi toptan bitecek ya cümleten yarım kalacaklar..

Bir kaç isim var oturup uzun uzun sohbet etsem bana iyi geleceğini bildiğim.. Ama onları da ben arayıp çağırayım istemiyorum.. İstiyorum ki onlar kendini bilsin de gelsin.. Gelsin de bana iyi gelsin..

falan..

parçalı bulutlu
kasvetli

ruh halim öyle bu aralar işte...
f: nkt - nisan 2011/amasra

5 yorum:

derindenizbaligi dedi ki...

al benden de o kadar. tapeydi maydi hırsızlıktı uğursuzluktu gına geldi. benim de alıp başaımı gidesim var ama öyle 1 hafta 10 günler kesmeyecek bu sefer. aylarca yok olasım var. =(

bir kaç isim arasında mıyım bilemedim ama, konuşmak istersen haber et... ;)

Yazgüneşi dedi ki...

elele tutuşup basıp gitsek negzel olur
denizi olan bi yere..

bi kaç ismin arasındasın tabi..
en yakın zamanda görüşelim derim ben <3

derindenizbaligi dedi ki...

timam. =) <3

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

"Bu aralar çok okumalıyım yoksa hüzünleneceğim" demek Vuhuuuu diyorum. Yazdım bir yere ...
Güneşli bir haftasonun olur inşallah :)

kitap eylemcisi dedi ki...

havadan mıdır sudan mı bilmem ama simon abi derde deva resmen , okuyoruz işte , bazen dura kalka bazen koştura koştura...