31 Temmuz 2014 Perşembe

Tatilin Kaş(k) Hali...



Defnoş Anniş ve ben Bodrum'dan Ankara'ya dönüş yaptıktan sonra benim bünye anca bir hafta kadar dayandı yaz günü Ankara'ya
dedim ki Defne'ye
e ne duruyoruz burda kalk Kaş'a gidelim bayrama kadar..
Defne bu durur mu atladı tabi hemen..
Her işimiz son dakka arkadaş aradık Ferah Otel'i..
Sevgili Ahmet sağolsun ayarladı ikimize bir oda...
Hoop atladık otobüse kendimizi Kaş'da buluverdik...

Ferah Otel Kaş'taki evimiz :) Çook severiz...


Kaş'tayız şeklinde yer bildirirken Ebru ve Orkun'dan yorum geldi "Cumartesiye biz de oradayız" diye..
Defnoşla iki gün ana-kız takıldık
akabinde Ebru ve Orkun geldiler..


Limanağzına falan gittik beraber..
çooook harika zaman geçirdik ...
Defne ve Orkun Limanağzı kano ile turlama yarışması yapılsa zirveyi zorlayacak performans gösterdiler..
Defne her zamanki gibi ne kadar enteresandante hayvan varsa topladı denizin içinden ..
Elbette hayvanlara asla zarar vermiyor.. seviyor topluyor suda biraz biriktirip bulduğu yere habitatlarına iade ediyor.. bu hep böyle..



Ebru ve Orkun'un kıyı kıyı gezmek üzere Kaş'ı terk edişlerinin ardından Deniz geldi...
Geçen yıl tamamen üst üste çakışan tesadüfler ve denk gelen zamanlama ile Kaş'da buluşan biz bu sene tekrarını yaptık....


Devin gelemedi bu defa yazık ki.. Ama Deniz ile de hakkını vermedik değil Kaş'ın...

Kekova - Simena - Kaleköy yapmazsak ayıp olurdu tabi..
yaptık nitekim ..



Defnoşun deniz dibi çalışmalarından bir minik deniz yıldızı bile çıktı, denizin yıldızını Deniz'in yıldızının yanına koyup pozladık bile..


elbette sonrasında yine canlı olarak habitatına döndü bebek yıldızcık...


Kaş'da bu sene Türk kahvesini artistik sunumlarla getiren yeni yerler açılmış kahveci çaycı falan
kahve çeşitleri, çaylar ev yapımı pastalar falan..
çok sevdim ben




Defne biraz karardı sanırım yine... Birzcık canım.. sonuçta hala Meksikalı tadında Afrika kıvamını tutturamadık hala.. :D




ve tatil dövmesi olmazsa olmazdı
e oldu haliyle


Bir başka olmazsa olmaz tatil karesi de malum denize nazır ayak konsepti
yapmadan tatilden döneni dövüyorlarmış :D
hep yaparım.. çok dalga geçerler, konu ederler, üşenmeden facebook statüslerine bile yazarlar ne kadar saçma bulduklarını..
ben yine de yaparım..
seviyorum arkadaş zorla mı
beğenmeyen bakmaz çok kolay çözümü yani
di mi ama

ayak karelerinden rahatsızlık duyan dostlar kusura bakmayın şu anda sizi rahatsız etmek üzereyim.


hooop ettim bileeee
ahahah..
böööö öcü
kaçınnn :D :D

bu iğrençliğin üzerine bir plaj seyfisi patlatayım tam olsun mu?
bence olsun :D



neyse yahu fazla cıvıdım sanki :P


Aslında ben tatil yazılarını öyle uzun uzadıya yazmayı sevmiyorum pek.. Ben susayım fotoğraf konuşsun iyisi mi?

hani derler ya yediğin içtiğin senin olsun
ne gördün onu anlat diye
o hesap işte...


Ah Kaş'ın o Yaseminleri.. akşamları kendini gösteren o nefis koku... var mı başka yerde böylesi bilmem?













sonrası mı?

sonrası bayramdan önceki cuma arkamıza bakmadan kaçtık Ankaraya..
bayramcılar yavaştan başlamışlardı istilaya...

ankara bayram boyu huzurla arkadaştı..
bomboşş.. sakin sessizzz...



ne diyelim
darısı yeni kaçışlara... bu defa Büü'lü olsun hem deeee ...


dipteki not: fotoğrafların bir kısmı DSLR makinem bir kısmı ayfonla çekildi seyfi dışında içerisinde benim de mevcut bulunduğum iki kare dışında kalanların tamamını kendim çektim..
çalınacak bir  sanatsal halleri yok sıradan gezi fotoğrafları ama siz yine de çalmayın olur mu?
ayıp
emeğe saygısızlık falan
hoş değil...
merciiiiii

4 yorum:

cecil dedi ki...

ben de kaçıyorum nihayet bu hafta sonu :)
resimler her zamanki sen gibi ..çok duru .. çok nes..
çok güzel ...
senin o sütlü çikolata gibi olan caponuda öperim hem ..

Leylak Dalı dedi ki...

Hepsi pek güzelmiş, sefanız olsun :)
Bayram da bittiğine göre tekrar tatile çıkmadan buluşuruz belki, ne dersin?

Şahin Shirin Erdem dedi ki...

Ne güzelmis emeklilik. .Darısı başımıza..
Fotolar çok güzel. .

Yazgüneşi dedi ki...

Cecil cimmm.. iyi tatiller iyi eğlenceler dinlenceler sana.. biz de öpüyoruz çok :)

Leylak Dalıı yuppiiiii.. nihayet buluşacağız ne harikaaa

Sevgili Shirinn.. teşekkürler, isteyen herkesin başına işşallaaa