11 Aralık 2014 Perşembe

Defne'nin Kahvaltı Tabakları

Benim capon balığım katı gıdaya geçmesi için 6 aylıkken denediğimiz günden beri kahvaltı olayından hazzetmez...
Ben çalışırken iyice zulümdü bu...
sabahın 6'sında kalkıp kendimi mi hazırlayım, kahvaltı mı hazırlayım, beslenme mi hazırlayım, Defne'yi mi hazırlayım... şeklinde durumlar vardı..
Artık rahatladık..
Kendimi hazırlamıyorum bir eşofmandan ibaret forma şeklinde sabahları caponu okula götürme kıyafetim...
Capon da kendisi giyiniyor benden desteksiz
 beslenmesini Büü hazırlıyor önceleri biz çıkarken o daha yeni kalkıyor olurdu..
şimdi ben 7 de kalkıp rahatça kahvaltı hazırlayabiliyorum...
Bana da eğlence lazımdı zaar.. yeni oyuncağım da bu oldu..
(şimdi nenelerimiz falan olsa nimetle oynanmaz diye yapıştırırdı belki elime bir tane.. :) )

buyrunuz Defne'nin kahvaltı tabakları serisine :)






bakalım nereye kadar yolu var bu işin.. izleyip göreceğiz ..

dipteki not... söylenip vızırdasa da kahvaltı tabağını silip süpürüyor bizim minik cadı :)

12 yorum:

Unknown dedi ki...

Yaa benim dertler yeni başlıyo vala neslicim;)) kötü haber ise emekliliğime daha ççoooooooooooookkkk var;( çok güzel

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bayıldım Neslihancım.ellerine sağlık fikirleri değerlendireceğim.

complete_the_sentences dedi ki...

Cık cık cık! Başımıza daş yağacak. Nimetle oynanımıymış kısçeğızım? Heç! :P
Harika tabaklar... :)

Yazgüneşi dedi ki...

Baykuş annişiii her derdimiz böyle olsun be boşver <3
İçimden geldiği gibi teşekkürler :)
complete the sencentes valla da cıkcıkcık yanii ayıp :D

OnYüzMilyonOje dedi ki...

Harika ya. :) bayildim. Ne keyifli bi tabak. Blog kesif etkinliginde rastladim blogunuza. Takibe aldim sizi. Ben de bloguma bekliyorum. Sevgiler. :)

YazmadanDurmam dedi ki...

Başarılı valla. bende yeğenim için deneyeceğim :) yazmadandurmam.blogspot.com.tr bloggeriyim Esra SLC. sayfanı takipteyim banada beklerim :)

Unknown dedi ki...

Ellerinize sağlık ne kadar güzel görünüyorlar :)
Bu arada blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler :)
makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

Yazgüneşi dedi ki...

Gülşah, Esra, Makyaj Tavsiyem hoşgeldiniz :)
teşekkürler ..
elbette sizi ziyaret ederim ..

dilekce54.blogpot.com dedi ki...

Merhaba! Blog Keşif Etkinliğinde gördüm takibe alıyorum ben de beklerim gelirseniz çok sevinirim :)

http://dilekce54.blogspot.com.tr/

Yazgüneşi dedi ki...

hoşgeldin dilekce54 :)

dilekce54.blogpot.com dedi ki...

Tabaklar harika fikir ve Defne'cik de inanılmaz şeker fotoğrafına baktım da allah bağışlasın :)

Yazgüneşi dedi ki...

Dilekçe çok teşekkürler :)