4 Eylül 2008 Perşembe

Biten tatilin ardından...

Tatile dair yazacak öyle çok vardı ki hafızamda
biriktirdim biriktirdim durdum
ve yazma fırsatını nihayet bulduğum vakit
hoop
kanatlanıp uçtular sanki...
olsun kalanlarla idare edeceğim artık

herşeyden önce güzel miydi?
evet çok
başta göz uçuğu ve caponun huysuzlukları tat kaçırır gibi olduysa da
kolay toparladık
sıyrılıverdik sevimsiz duygulardan
negatif yaklaşımlardan

Büü nün aramıza katılabilmesi harika oldu
caponumun benim 36. doğum günüzümü kutladığımız gün parti öncesi Tan ve Caponun kuaförcülük oynarken caponun saçından koca bir tutamı kökünden uçuruvermeleri beni delirtse de
vakti zamanında hemen hemen aynı yaşlarda aynı işlemi kendi kendime yaptığım hatırlatıldığında annem tarafından bana
yaa dedim çocuk sonuçta onlar :)
Doğum günü akşamı geç yattı ufaklıklar biz de artık sıranın bana geldiğine kanaat getirerek Ali abimin barına indik Bodrum'a
vur patlasın çal oynasın
koca 1 ay boyunca bar muhabbetine çıktığım tek gün
Bodrum sokaklarında dolaşırken bara gitmek için gecenin 12 sinde
maziyi andım için için bol bol
yemek yer uyur 23.30'da kalkar giyinir hazırlanır -yeni gençliğin tabiri ile- gecelere akar, sabah 5.30- 6 gibi dönerdik... Yaşlanmışım vesselam :)

Darren'ın 40. doğum günü partisine İngiltereden bir tomar sürpriz misafir gelince önce büü varken Büü ben capon, Büü gidince onun yerine annem
Meltem Otele kaçtık
son haftayı orada geçirmek caponun "derine gitmeeem korkusunu" yenip kollukla çıpır çıpır yüzmeye başlamasına
ve denizden çıkaramadığımızdan kendisini, onun başını bekleye bekleye benim uzun senelerden sonra yeniden meksikalı kıvamında bir bronz tene sahip olmama vesile oldu
capon denize kuma doydu
İngiltereden gelen misafirlerin oğlu Alex e aşık oldu :)
Nagi'leri köpeği Scooby ile kanka oldu
bol bol sokak köpeği, kedisi sevdi öptü
Bir kardeşi olsa nasıl bir hayatı olurdu
sorusuna ben yanıt buldum Tan ile ikisini izlerken
zaman zaman delirtse de genel olarak muhteşem olduğunu gördüm
caponcuğun boyu uzadı
kilo aldı dobidik bacaklı toparlak göbekli afrikadan ithal kıvamında kara bir zilliye dönüştü

Darren'in sürpriz 40 yaş kutlaması Bodrum Golf Klüpte oldu
gerçekten kusursuz bir organizasyonu afferim Nagi'ye...
ortmanın ucsuz bucaksız yemyeşil çimenlik oluşu ve her köşeden golf topu bulunuyor oluşu ufaklıkları son derece cezbetti
tüm gece boyunca çalıp bizde ne zamandır küllenen dans ateşini alevlendirip salsa, chacha falan derken -bu işe yeniden eğilelim- dedirten latin müzikler de Büü ile beni....

daha anlatacak bir çok şey var
ama bugünlük bu kadar.........

Hiç yorum yok: