16 Şubat 2009 Pazartesi

14 Şubat - Aşıklar Günü






Ben seviyorum 14 Şubat'ı




Ticari diyenler var




Bizim adetimiz değil, nereden çıktı diyenler




sonraaa




bizim sevgimizi kanıtlamaya ihtiyacımız yok, zaten bu bir günde olacak şey değil diyenler




Hak vermiyor muyum?




yooo veriyorum




Ama yine de hoşuma gidiyor işte.




Eski yıllarda özenirdim "Sevgililer Günü" ne




-hatta 1990 yılıydı hiç unutmam-




o zamanki sevgilime bir kart yazmış onun kütüphane ders çalışmakta olduğunu öğrenip gidip kartı ona hissettirmeden kitabının arasına koyuvermiştim.




bulduğunda şaşırmıştı bir hayli.




O yıllarda Türkiye'de moda değildi 14 Şubat :)



sonra sonra kutlanır oldu yaygın olarak






Sevgi denen engin denizin -her ne şekilde ifade edilirse edilsin- ifade edilmesini seviyorum ben






14 Şubatlarda giyinip süslenip yollara düşen heyecanı yüzlerinden okunan gençkızları



Elindeki çiçeği utançla nasıl saklayacağını şaşırıp, bir tanıyan görür mü ki diye sağa sola bakınan orta yaşlı beyleri



Sarmaş dolaş yürüyen gözlerinden mutluluk okunan çiftleri



Kıpkırmızı vitrinleri, alışveriş merkezlerini



seyretmeyi seviyorum...






Herşeyden öte



2001 yılı'nın 14 Şubat'ında



çok romantik bir ortamda, yazdığı çok romantik mektubu, çok romantik bir biçimde takdim ederek evlenme teklif etmişti Büü bana



Bu durumda Aşıklar gününü bu derece seviyor oluşum çok da süpriz olmamalı aslında...






Cumartesi sabahı kapı çalındığında ve sersem sepelek daha pijamalarım üzerimde açtığımda; karşımda çiçekçi çocuk vardı...



Suratıma yayılıveren gülümseme gün boyu yaygın kaldı tahmin ederim...



Şart mıydı bu çiçekler?



Değildi



Büü'ye olan sevgimi artırmadı



göndermese de azaltmayacaktı



Ama böyle bir güzellik hangi kadını mutlu etmez ki.........






Büü cüm



Seni Çok Seviyorum



Her yılın 14 Şubatında, 24 Martında, 19 Temmuzunda, 8 Kasımında...



kısacası yılın 365 günü artı 6 saatinde.......


Nice mutlu günlere ruheşim, hayat arkadaşım, canyoldaşım....











2 yorum:

Çilekli Pasta dedi ki...

Muhteşem bir yazı olmuş bayılarak okudum :)

sevginiz ömür boyu sürsün.

Yazgüneşi dedi ki...

Çok teşekkür ederim...
herkes hep sevgi dolu olsa...