10 Şubat 2009 Salı

bıkbıkbıkbıkbık tavuk :)



Geçen hafta Tülin ablamlar geldiğinde ben eğile kalka yerlerden capon balığının dağıttığını, şunu bunu toplarken, dedi ki: Ben de evde böyleyim, kendimi tavuk gibi hissediyorum, hani tavuklar tüm gün yerden birşeyler toplaya toplaya gezer ya, dedi.


Hah dedim, işte bu; duygularıma tercüman oldun.


Ben de tavuk gibi hissediyorum kendimi


bıkbıkbıkbıkbık


Tüm gün topluyorum;


Üstelik sadece evde değil, iş yerimde de


eğil kalk, otur kalk, eğil kalk, otur kalk.....


bıkbıkbıkbıkbık


Evde topluyorum arkamı dönüp baktığımda talan


ofiste topluyorum başımı kaldırdığım an masanın üstü evrak yığını


Edoşa dedim geçen gün


"ben bir aralar mail grubu takıntım var iken


hem bunca işe, hem de gün içinde gelen 100 küsur anlamsız mesajı okumaya üstüne bir de laklaklaklaklak her mesaja cevap vermeye nasıl yetişiyordum ki?" diye


"Bilmem ki" dedi o da.


İnsanoğlu işte sınırları yok demek ki, zorladıkça çıta yükselebiliyor


hakikaten bağımlılıklar sınırları zorluyor;


sigara bağımlısı birisinin iki eli kanda olsa onu tüttürmeye fırsat yaratması gibiydi demek ki benim mail bağımlılığım da


Allahtan tiryaki olmuyorum ben kolaylıkla


sigara içtiğim zamanlar da öyleydi, iki paketi devirdiğim de oldu sonra içmeyeceğim yahu dedim


içmedim


baktım ki tiryaki falan olmamışım


canımın sigara istediği, içimin nikotin çektiği falan yok


sen içine çekmiyormuşun, dudağında bekletiyormuşsun dedi hep o zamanlar çevremdekiler, alakası yoktu, bal gibi de ta ciğerime çekerdim dumanı (ıyyy)


şimdi canım çekse içerim bir tane


sonra içmem gene


tiryakiliğe eğilimli değilim zaar


birşeye sardırdım mı yokunu çıkartasıya sardırıp


bıraktım mı bıçakla kesilip atılmışçasına bırakabiliyorum


sanki hiç hayatımda varolmamışçasına...


tuhaf...


tavukluk var ya serde


ondan mı ki :)


Neyse yahu


nereden geldim nerelere


evrak birikti bu arada masamın üstünde


gidiyorum ben toplamaya


bıkbıkbıkbıkbıkbıkbık

Hiç yorum yok: