13 Haziran 2010 Pazar

geyİK'te tavana vuran gülÜK gece

Cuma akşamı fotoğraf dersimiz vardı yine..
zamanında yetiştiremediğimiz sunumları tartışıp eleştirelim diye
Son halleriyle de
memnuniyetsiz hocamızı memnun edemedik yine :)
şimdi yeniden çalışacağız üzerlerinde
bir de Eskişehir gezisinden kalma hatıra
Bir ismi vardı bizim ekibin
"pulbiber"
o yüzden de yedik fırçayı şöööle okkalısından
"21. yy'ın içi boş slogan gençliği" sıfatına mazhar olaraktan...
hepsi bi yana 38'imi bitirmeye 2 kala kendi adıma
o kadar da "içi boş" olduğuma bir türlü inanamasam da  "genç" kelimesini de içeren bir sıfatla karşı karşıya kalmaya
o kadar da itiraz etmedim Allah biliyor ya :P
21. yy konusuna gelecek olursak da
e 21 yy. da yaşıyoruz ya :)
pek becerikli değilim belki de korkarım ben bu fotoğrafçılık konusunda
işte napalım nesseee ne artık bundan soora :)

Dedik ki ders sonrası
eeee hadi içmeye
Toparlanabildiğimizce toparlandık
Ben, Tuğba, Özlem, Ebru, Selçuk ve
Vazgeçilmezimiz İbo
eee vazgeçilmez elbette
fotoğraflayan oydu bu gülmekten öldüğümüz geceyi ne olsa :)
ona sebep merkeze aldım onu benim hasbelkader çekiverdiğim tek kare fotoğrafı varmış Allahtan da :)

Hani fotoğraflarda durup durup poz vermişiz depresif depresif havalarda ya
oysa o değildi işin aslı
ben en son ne zaman bu kadar güldük hatırlamıyorum
ohaaaa
Hani o derece güldük yani hesaplamaya kalkınca...
Azgına "azık" ermişe "erik" diye geyİK yapmaya başladığımız noktada koptu ipler
karın kaslarım hamlamış gülmekten desem...
bir şey ifade eder tahminen:)



içip içip sonrasında Selçuk'un yasemin çayı vaadi içeren reddedilmesi zor nazik davetine icabet ederek
bir de sabahladık verdiğimiz firelerden sonra kalanımızla :)
uzun yıllardır böyle kakara kikir muhabbet içeren bir dost meclisinde sabahlamışlığım yoktu
nasıl da güzel olduğunu anımsamak gayet iyi geldi
dedik tekrarlamalı bunu daha sıklıkla...

geyİK'te tavana vuran soooon derece gülÜK bir gece yaşadık valla....
emeği geçen tüm dostlarıma derin saygıyla...

..
..
.

Hiç yorum yok: