7 Ağustos 2010 Cumartesi

Eyyy Ulu tatil, ne güzelsin vesselam

Bodrum.


Nefisti - her zamanki gibi-












Öncelikle ben buradan Nagihan - Darren -Tan triosuna kucak dolusu teşekkürü bir o kadar sevgi eşliğinde bin öpücükle süsleyerek takdim edeyim.


her sene yaptığınız gibi bizi muhteşem ağırladınız
Elinize- yüreğinize- gönlünüze sağlık...
İyi ki varsınız Sizi çoook seviyorum :)


Bu yıl geçtiğimiz yıllara kıyasla daha tembel geçti; yaşlanıyoruz galiba
Eskiden bir güne bir çok şey sığdırmak ve koşuşturmak adına daha çok enerjimiz mi vardı ne?
Şikayetçi miyim?
Asla
Harikaydı








Tam Mazhar-Fuat-Özkan'ın Bodrum herkesin bildiği Bodrum olmadan yaptıkları şarkıları kıvamındaydı


Biraz deniz



Biraz uyku



Bütün istediğim buydu


Bodrum... Bodrum











Capon balığı yine minik bir latinoya dönüştü








Sen tut mide bulantılarından fırsat buldukça latin dans et hamileyken
ve
9 ay boyunca kulaklıkla latin müzik dinlet çocuğa
sonuç Kübadan ithal bir zilli olarak dönsün sana :)


Şanslı bir teni var, kızarmadan acımadan soyulmadan 2. günde latin teni rengine bürünüveriyor




-ha ben yüzüne bakınca tanıyamıyorum bazen, o ayrı-














ve bu tatilin bomba haberi


caponika gerçek bir balık artıııık

yani
kolluksuz yüzebiliyor
köpekleeme :)


ama sonuçta yüzüyor
kafa dikili alabildiğine geriye doğru filan
çok komik




ilk Eve'lere gittiğimiz gün havuzda cesaret etti kolluklarını çıkarmaya verdiğimiz coşkuyla










Aslında hiç suya atlamaya cesareti yoktu o güne değin
ama Tan- Barn- Lara şap şup atladıkça kötü hissetti kendisini ve gazageldi tabi bizim de fişeklememizle ;)














kolluklarla atladı atladı durdu

iyice açıldı
sonra da kullukları çıkarıp yüzmeye ikna oldu sonuç olarak

Lara ile 1 yaş var aralarında Lara 1 sene küçük Defneden ama geçen yıl ikisi de yanaşmamıştı birbiri ile oynamaya

bu sene baktık el ense tokat olmuş keratalar :)


Sonra denizde cesaret edemedi önce kolluksuz deneme yapmaya

Teklif ettiğimde çok sinirlendi başlarda ya sonra yine birden kendiliğinden gaza geldi
ve başladı yüzmeye
son derece mutlu oldu tabi
anlat anlat bitiremedi.. :)






Geçen sene Tan'ın arkadaşlarından kaçmayı tercih etmişti bizim Capon
bu sene baktık işler değişmiş
bizim zilli de aralarına kaynayıvermiş :)








Ancak esas Tan'ın arkadaşlarıyla anlaşması değil de
Tan'la olan anlaşılamaz o nefis bağlılıkları ve karşılıklı anlayışları büyülüyor beni (maşallah)
Aralarında 20 ay var
Biri kız biri erkek
biri 6.5 yaşında biri nerdeyse 5
15 gün boyunca hiç bir kez bile tartışmadılar
Biri diğeri için powerrangers oldu, korsan oldu, savaş yaptı
Diğeri öteki için evcilik oynadı baba oldu kucağında oyuncak bebek salladı
biri bir konuda inatlaştımı diğeri sustu
o inatlaştımı da öteki
oynarlarken izlemek onları huzur vericiydi gerçekten



Anneannesini pek özlemişti. Başlarda hiç yüz vermedi ama sonra dibinde dolandı durdu. bir dehiç adeti değilken anneanneye çemklrdi parmak kadar boyu ile
çemkirilme bugüne değin bana özeldi
anneannede aldı payını bu vesileyle kimileyin..



Teyzesinden azıcık çekiniyo minik capon
Nagihan bazen beni dinlemediği noktalarda ona uyarıda bulunuyor
işte o puan kaybettiriyor
lakin teyzeyle oynayıp tepişmeye de bayılmıyor degildi hani

Zaman zaman bana kızıp assa da o maymun suratını



Çok Çooooook mutluydu bizim Caponika Bodrum'da

eh nasıl olmasn ki

İstediği an zıpzıpzıpladığı trambolin




Doya doya sallanıp kaydığı salıncakla kaydırak






O sıcakta üşenmeden kılıktan kılığa girme şansı bulduğu kostümler



Havuz keyfi


Eller yaşlı nine kıvaman gelip kırış kırış olana değin

içinden çıkılmayan deniz




Kum


Duş Keyfi

 





TAN


Scooby


DAHA NE OLSUN YAHUUU
ÜSTELİK HALA DA SAYYYY SAY BİTMİYO Kİ........

4 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

Fotoğraflara öylece dalıp gitmişim... :))

Yazgüneşi dedi ki...

:))
teşekkür

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

sen, kızın ikiniz hepiniz harikasınız :)
fotolarda öyle :D

Yazgüneşi dedi ki...

oyyy Baharcım
sensin harika
çok saol canım benim :)