3 Şubat 2011 Perşembe

Benlikten Senliğe....

Sessizliğin ve sensizliğin kıyısındayım Sevgili...
Dış dünyanın sessizliği ve sakinliğine inat iç dünyamdaki sensizlik fırtınası kasıp kavurmakta benliğimi
Gözlerimi daldırıp uzak ufuklara, senli anların anılarıyla dolmaktan başka huzur veren tek bir şey yok benim için bu ara...

Ey Sevgili...
O his
O beş harfe sığan ama içime sığmayan his
gün be gün için için kemiren benliğimi
O his
İşte o
Hani beş harfli olan
Evet evet özlem...

Sensizliğin ve sessizliğin kıyısındayım Sevgili...
uyuştu elim, ayağım, tüm bedenim
Herşeyden öte beynim, yüreğim...
Uyuştum sensizliğe
Acı hissedemez oldu benliğim..
Gün gün benlikten sıyrılıp bürünür oldum senliğe

Sensizliğin kahredici sessizliğinde
Gün gün yitirip beni
Gün gün senleşiyorum Sevgili......


yalnızkadın


Dipteki Not: Fotoğrafım için modellik yapan dostum Olga Akkoç'a sevgi ve teşekkürlerimle...

1 yorum:

Elif Gizem dedi ki...

Bir yalnız kadın... Kendine sığamayan, aşka fazla kaçan... Fotoğraf ve minik öykün yine dipdibe... Yüreğine sağlık...