23 Ağustos 2011 Salı

Oflu-poflu Yazgüneşi mi olur.. hoş Diil..

Tatil dönüşü sendromuna girdim zaar..
valla
böööle bi depresif haller
bi melankolik bakışlar falan..
bakıyorum bakıyorum aynaya
aynadan bana bakan ben değil adeta..
halla hallaaaa..
ha kilo var manasız bir şekilde bir çırpıda alınıp da vermek için çırpınmanın fayda etmediği cinsten
ondan olmasa gerek kendimi tanıyamıyor oluşum canım
o kadar da değil yani...

39 yaş sendromu mu yoksa
var mı öyle bir şey
nck
yok di mi
öylesi bir sendrom için bi sene daha beklemek lazım
40 ımda girerim paşalar gibi sendromuma
ohh depresif depresif

39 yaş dedim de
bir ara doğum günü kutlamalarıma atıf bir post yazayım iyi aklıma geldi şimdi..

bir de tatilde okuduğum kitaplardan alıntılar paylaşayım istiyorum..
sakin sakin kitap okuyabilmek öyle sevdiğim bir his ki...
başarılı bir okuma dönemi oldu tatil benim adıma
elimdeki stoğun az da olsa birazını eritebildiğim
...

şimdi de niye yazıyorum o da belli değil..
amaçsız amaçsız yazmam da pek
o manada..

yok yok
yaramıyo bana tatil bitişleri
salak oluyorum

offff poffff...


olmaz böyle sıkıntılı haller
yakışır mı yazgüneşine
bitmeden yaz daha
KUŞLARA YENİDEN ÖZENMELİYİM.......



6 yorum:

nil dedi ki...

yaz bitmedi ki daha bak hala senin mevsimin,hala ışıl ışıl parlayacağın sıcağınla kavuracağın günler... "hayat kısa kuşlar uçuyor" ne de olsa, hadi gülümse :)

Nehir İda dedi ki...

İyi yanından bak canım tatil yaptın sendromum bile yok:)) Hatta kilo da verdim.
Aman şaka bir yana da iyi oldu gelmen.

Yazgüneşi dedi ki...

masmavi güzel kadın.. yerim ama seni ben :))

Yazgüneşi dedi ki...

ebrucanım di mi iyi oldu.. insan özlüyor herşey bir tarafa...
haklısın ;)

Elif Gizem dedi ki...

Mevsim seni anlatıyor... dinle ve gülümse :)

Yazgüneşi dedi ki...

ştttt kulak vereyim.. hmm cırcır böceği..
haklısın elifim
bahtiyarım :)