17 Ocak 2013 Perşembe

Bana benziyordu...

Sabah evden çıkarken yağmur vardı Ankara'da...
işe geldik.. kar kıyaet rüzgar gözgözü görmez bir tipi...
feci
Defne şemsiyesi ile uçtu hatta bir ara
şaka değil savruldu ciddi ciddi..

Öğlene doğru sicim gibi bir sağanak indirdi..
deli çılgın...

tam çıktım bir dolu döktürdü ki...
pıtır pıtır pıtır pıtır pıtır

sonra güneş gösterdi yüzünü.. uzaklara bakınca şehire doğru
ışıltılıydı yağış falan yoktu Ankara'da
belliydi...


Okul sakin bu ara tatilde öğrenciler.. uzağa gitmek istemedi canımız Eda'yla o enteresan havada binanın altındaki cafe'de oturduk..


Huzur doluydu

yağmuru izledik sakince atıştırırken yemeklerimizi

koşuşan insanlar vardı..
sağa
sola...


Güneş göründü bir süre daha o ara..
bulutlar yıldırım hızıyla kaymaktaydı tepemizden
tavanı cam bir mekanda oturup deli dolu hava durumunu gözlemek ne hoş...



ve akabinde
yine yağmur...


bir dertli
bir neşeli
bir tatsız
bir ışıltılı

bir kararsızdı buraların havası bugün

baktııııııııım baktım
bana benzettim.....

8 yorum:

Cndn dedi ki...

bana bugün çocukluğumun ankarasını hatırlattın, çok etkili her şey

Yazgüneşi dedi ki...

Ne mutlu bana...
Ankara hep aynı Ankara belki de...
kimbilir :)

edoş dedi ki...

Üzüm üzüme baka baka kararırmış Nesim. 38 yıldır bu şehirde yaşayınca şehir mi bize benzedi biz mi şehire benzedik bilmiyorum ama dediğin gibi yeri geliyor bir günde 4 mevsimi yaşıyoruz dolu dolu :)

Ebru dedi ki...

Başları okurken 'aynıı bize benziyor' demiştim ki sen zaten demişsin:)

kampet dedi ki...

bu güzel fotolar için teşekkürler..

Yazgüneşi dedi ki...

Edoşum caniçin
öyle hakkaten...

Ebrucanım vallahi de biz işte tıpatıp :)

esas ben çok teşekkür ederim sevgili kampet

Pamuk Şeker dedi ki...

kendimi olaylara çok kaptırdım.resimlerde ayrı güzel.kalemine sağlık..

http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

Yazgüneşi dedi ki...

teşekkürler tuana :)