16 Ocak 2013 Çarşamba

hüzne dair...

"bir kapı arkası sözü veriyorum
bahar yeşil güz sarı bir etek altı beyazlığı
kışa hüzün vadediyorum
ilkini tutamadığım biraz geç

metinler yazdım toplasan hepsini hiç
keşke yalnız bunun için sevseydim seni"
cemal süreya



































çünkü hüznü en güzel gözler anlatır... çünkü bana en çok hüzün yakışır....

  

bazen olur böyle
herkese
iş yine de bakabilmekte uzaklara
öylece...


"uzaklara doğru bir bakışın vardı,
keşke yalnız bunun için sevseydim seni" cemal süreya.
 

7 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

Ahhh Cemal süreyya, nasıl yakışır hüzünle aşk birbirine, nasıl yakıştırılır...

izbedenses dedi ki...

Biz yürüdük diye yollar çekildi önümüzden,
Bu güne sözümüz yok, derdimiz dünümüzden

Yazgüneşi dedi ki...

değil mi ya Eylemcim.. ne sairdir ama... peeeehhhh


izbedenses ne kadar güzel dizeler
teşekkürler

cem dedi ki...

cemal süreya...

başka bir şey yazmaya gerek yok, adı yeter.

bir de hüzün var değil mi?...

Yazgüneşi dedi ki...

evet sevgili Cem
aynen de öyle...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Bayılıyorum onun şiirlerine,belki de beni en iyi anlatan.

Yazgüneşi dedi ki...

çok fazla farklı insanı bir şekilde en iyi anlatan olabildiğinden belki de...
ben de bayılıyorum sevgili içimden geldiği gibi..
çook hem de