22 Mayıs 2013 Çarşamba

Sergi Zamanı...

10 Haziran 2013 Pazartesi günü
Çağdaş Sanatlar Merkezi'nde derneğimizin kimi atölye ve çalışma gruplarının toplu sergi açılışı olacak..
Sıcacık bir heyecan ...

Seviyorum sergi öncesi koşuşturmaları..

Benim halen devam etmekte olduğum; İsa Özdemir'in eğitim verdiği "Fotoğrafın F'leri" isimli atölye sergisinde bir özportrem sergilenecek..
Kalabalık bir grubuz; çeşit çeşit özportre izlemek enteresan olacak
özportre demek bir insanın hayata nasıl baktığı ya da kendini hayatta nerede ve nasıl gördüğü demek bana kalırsa
bu gözle bakınca ilgi çekici bir sergi olacak gibime geliyor..

İsa Özdemir'den ders almak benim fotoğrafik bakışıma çok şey kattı..Vizyonum değişti ve gelişti...Bence İsa hem çok iyi fotoğraf çeken, hem çok iyi fotoğraf okuyan, hem de fotoğrafı çok iyi anlatan bir eğitmen..
Onu tanıyıp dost olabildiğim için kendimi şanslı görüyorum
Hişşş İsa Örtmenim iyi ki varsın :)

Özetle Ankra'da olan herkesi sergimize bekliyoruz...
geliniz görünüz..



Diğer yandan, ayrı bir tutku oldu geçen yıl atölyesine devam edip öğrendikten sonra benim için güneş baskı
o tamamen ayrı bir dünya...
kimyasalların kokusunun da etkisiyle sarhoş edici bir esrikliği var.
Güneş Baskı Çalışma Grubu olarak "naturmort" çalıştık yıl içinde
ve 10 Haziran'da güneşte demlediğimiz naturmortlarımızı da sergiliyoruz. Sayısı henüz netleşmemekle birlikte 4-5 belki daha fazla fotoğrafımın sergileneceği güneş baskı sergimizin de ben görülmeye değer olacağından eminim.

Geliniz güneşte demlenmiş bu tek ve tekrarlanamaz resimsi fotoğrafları görünüz derim..



ne demiştim..
hmmm
10 haziran demiştim
çsm demiştim
saat?
dememiştim
diyorum
19:00

gelsenize :)

6 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

keşke, hayırlı olsun diyorum , keyifli geçsin...

Yazgüneşi dedi ki...

Çook teşekkürler canım :)

derindenizbaligi dedi ki...

wuhuuuuuuuuuu ! =D
Yazmayı unutmuşsun, bi de İsa örtmenimizin çok güzel mavi gözleri var. Çok yakışıklı. Kendisini görmeye de gelin bence =D =P

Yazgüneşi dedi ki...

yaaa evet evet
bir de o var tabi
İsa'nın gözleri
o ayrı konu
roman yazılır kikir :)

derindenizbaligi dedi ki...

Mavi Gözlü Dev (Gökhan'ın deyimiyle=P)

Yazgüneşi dedi ki...

:) aynen..