24 Mayıs 2013 Cuma

sıkıldım ya la

Canım sıkılıyo ya la..

Ankara'dan uzaklaşma vakti geldi zaar..

Gerçi geçen hafta bir Eskişehir çıkartması yaptık çekirdek ailecek..

Aslında iş yerinden bir grup arkadaş gidecektik.. Öyle konuşmuştuk ta Nisan başı
ben de ona göre tüm randevularımı falan ayarlamıştım onu oraya ertele bunu buraya ötele şeklinde
sonra onlar bu haftaya gitmeye karar verdiler
ben de kafaya koymuşum ya bi kere, e bütün organizasyonu da cumartesiyi boşaltaak şekilde yapmışım bi defa
dedim Büü'ye
kalk gidelim diye
Gittik
İyi de geldi yalan değil
gez gez canımız çıktı :)





ama kesmedi beni günübirlik uzaklaşma
şöyle kalmalı falan bir şeyler yapmak istiyor canım
tenime deniz değsin, bütün negatif elektriği silsin süpürsün istiyorum galiba..
ha gayret
hele bi bitsin bakalım kızın okulu
yapmak lazım bir şey
yoksa ilk tatil ta temmuzda kaldırmaz bu bünye...

pofff sıkıldım ya la..

8 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

çok güzel kareler:)

Yazgüneşi dedi ki...

teşekkürler canım :)

derindenizbaligi dedi ki...

al benden de o kadar. ama beni öyle 1 haftalık kaçışlar da kesmeyecek bu sefer. Şöyle gidip, 3 ay 5 ay dönmeyesim var =( O derece sıkılmışım la....=(

Yazgüneşi dedi ki...

aslında toptan gitsek diyom ben ya la
şööle deniz kenarı bi yere yerleşsek mesela
:)

Deniz dedi ki...

valla ben de sıkıldım... Nefes almak lazım

Yazgüneşi dedi ki...

Denizcim aynen yaaa..
derin derin almak lazım hem de
uzun uzun :)

derindenizbaligi dedi ki...

Yaaaaa evet yaaaaa..... Böyle artık 1 hafta 15 gün gitmeler kesmeyecek bizi belli. Ne duruyoruz yaaaaa...... Ühü ='( ='(

Yazgüneşi dedi ki...

evet ya
bozkır modeli değiliz biz o net