8 Temmuz 2011 Cuma

Yangında "tek" kurtarılacak :)

Deep mimlemişti beni
demişti ki:
"Evinizde yangın çıksa ve tek bir eşya kurtarmak zorunda kalsanız neyi kurtarırdınız?"

Ya bir defa ben yangından, depremden, selden falan korkarım
ve hatta gökgürültüsünden bile
hişşş gülmeyin
paralarım güleni
korkarım evet... olamaz mı halla halla
İnsanın 39 yaşına gelmiş olması korkuları olmayacağı anlamına gelmez ki....
nck nck nck
ona sebep bir tüylerin diken diken olması kadisesi yaşadım düşündüğüm an
yaşamadım diyemeyeceğim.... dürüstçe olmaz...

ayyy nessseee saptırdım mı konuyu, mimi nedir..

Yangın anında hepimizin canı garantide ve eşyalardan da tek bir tane kurtarma hakkım var ise fotoğraflarımız, defnenin video kayıtları vs. nin olduğu dolabı alırdım. Geri dönüşü mümkün olamayacak şeyler ânı sakladığımız anı izleridir zira...

ve sanırım bundan sonra  bütün objektiflerim, kartlarım, yedek pilim vs. ile birlikte fotoğraf makinemde dahil olmak üzere bir arada tuttuğum sırt çantamı da bu dolaba koyacağım...
hehe

3kaaatçı mıyım?

yok canım
kim demiş :))))


bu foğrafın konu ile ne alakası mı var?
aaa olmaz mı
bu fotoğraf resmen
"anı"ları somutlaştırıp saklamak için "ân"ı dondurma çabamın dondurulduğu bir "an"
"an"laşılmıyor mu ?


Dipteki Not:
Görsel: Yalçın Polat
2010 sonbahar - Yedigöller

3 yorum:

pınar dedi ki...

aynen ben de senin gibi düşünüyorum.

deeptone dedi ki...

üçkaatçı.
:)
dolap küçüktür umarım.

yani foto sen ve defnesin değil mi.
:)

Yazgüneşi dedi ki...

@domatessuyum... di mi ama haklıyım :))

@deep, 3kaaatçı mı? ben mi? yok canım.. alakam yok
dolap? küçük... eh diyelim mi :)
fotoğraf ben ve defne evet
doğru saptama