20 Mart 2013 Çarşamba

Bir kedi gördüm sanki :)

Penti çorap çamaşır firması
Aile İçi Şiddetle Savaşa destek vermek için kimi ünlülerden bir çorap tasarımı yapmalarını istemiş.
Benim bu hadiseden falan haberim yok tabi.
Geçen haftalarda İpek'e çorap almak için girdik Edoş'la Pentiye, bakınırken pat karşılaştım bu çorapla
ene dedin
bu neee..
bayıldım ve hemen edindim kendisini...




Bugüne dek denk gelip de giyememiştim.. Bugün şereflendirdi bu sevimli kedicik bacağımı..
Sağ olasın Penti
Var olasın Mete Horozoğlu..


Nerden de bulursun diye soruyor Aykut sabah bacağımda görünce..
dedim valla ben bulmuyorum
onlar beni buluyor..
bir yolunu bulup çıkıyorlar karşıma..

Ah benim çocuk ruhum... Hiç büyüme
emi?
=^..^=

miyummm


diğer ünlüleri ve tasarladıklarını merak ettiniz di mi:)
buyrun bakın
tıktık lütfen

3 yorum:

Kitap Eylemi dedi ki...

:))

atomsistem dedi ki...

Merhaba çok güzel içerik çok faydalı ve güzel. Makalenizi beğendim. Sitenizin insanlara faydalı olduğunu düşünüyorum. Web sitenizin beklenen ilgiyi göreceği kanısındayım.

İyi çalışmalar.

Web Tasarım Firma Sitesi site satın al siteler mobilya

Unknown dedi ki...

çoraplar çok güzel canım ama ayakkabılar omamış altına keşke giymeseydin bişe