22 Mart 2013 Cuma

Seni bugün de Özledim 1

Canımın içi Duygucanım, Okula başladığı günden bu yana Derin'in kalemkutusuna sınıfta bulması için minik resimli notlar koyuyor..
Yaptığı günden beri fikre bayıldım...
Hep ben de yapayım dedim dedim tembellik ettim..

Baktım Selda'da başlamış Asya Kız için benzer bir şey yapmaya; ya da hep yapıyordu da ben yeni çaktım.. Bilemedim..

Dedim bugün
e kadın
bırak tembelliği nck nck nck


Taklit ettim de
bire bir taklit olmasın bari diyerek ben de bir "seni bugün de özledim" serisinde karar kıldım. Çünkü ben ondan ayrı kaldığım her an o cadıyı hakkaten özlüyorum :)
Okuldan benim ofise dönüyor ya
Döndüğünde ofiste bulacağı notlar olsun diye

Ve ilk notumu sunuyorum efenim.
Bakalım capon balığı beğenecek mi?


dipteki not: benim resim yeteneğim sıfır altı negatiftir bunu bakarak çizdim tabiki de :)

3 yorum:

derindenizbaligi dedi ki...

E güzel olmuş =D Ne şanslı kızlarınız var la =D

Deniz dedi ki...

resmin gayet de güzel :)

Sibelbek dedi ki...

bakarak bile çizemem ben! süper olmuş! ;)