12 Haziran 2013 Çarşamba

10 haziran izlenimleri...

10 Haziran Pazartesi akşamı sergi açılışını yaptık derneğin..

direnişti
eylemdi derken
arada biraz mola dedik ama
açılışta da devam etmekten geri kalmadık direnişe...



belki biraz da kafa karışıklığı ve aklın fikrin sokaklarda oluşundan kaynaklı açılış organizasyonu pek fenaydı
aslında açılış organizasyonsuzluğu demeliydim sanırım :)
ÇSM nin çalışmayan havalandırması sergi gezip zevk almak amaçlı gelen konuklarımıza fena mahçup etti bizi.. en az biber gazı sıkılmışçasına nefessiz bırakıldık hepimiz

AFSAD ismine yakışmadı ya
eylem heyecanına verelim hadi....

sergileri oluşturan fotoğrafların tamamına bakmak imkansızdı o şartlar altında
sergi kalkmadan gideceğim yeniden tek tek detay detay bakmaya
ama genel göz gedirme ile söylemeliyim ki çok hoştu sergiler

Ben sergiye ÇARŞI HER ŞEYE KARŞI diyerek Beşiktaşın sembolü kartalı üzerinde taşıyan bir elbisem ile katılmayı tercih ettim..
Tam zamanıydı







Fotoğrafın F leri İsa Özdemir atölyesi çalışmalarımın meyvesi Özportrem



ve bunlar da güneş baskı natürmortlarım..








direniş başlayalıberi fotoğraf çekmez çekemez oldum... direnişi de fotoğraflayamadım, belgesel bana göre bir dal değil hiç... ben ağzımı ayırıp şok geçirene kadar 100 kare kaçırırm o ortamda.. o yüzden hiç bulaşmadım
ve zaten fotoğrafçı dostlarım öyle kareler çektiler ki..

neyse
demem o ki.. sanat ruhu besliyor
arada sanatla soluklanmak güzeldi
bize de bir minik soluk diyen olursa sergiler askıda gidip görün derim doğrusu


sergi açışında en beni kalpten vuran direniş fotoğrafları gösterisi oldu
izlemenizi tavsiye ederim...




ve son söz

#direntürkiye

2 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Sergiyi gezdim dün ve çok beğendim, sizin ve tüm katılımcıların ellerine sağlık. Cidden görmeye değer fotoğraflar vardı. Blogumun bugünkü postu sergiyi konu aldı, aşağıdaki linkten bakabilirsiniz:
http://leylakdali.blogspot.com/2013/06/sergilerden.html
Sevgiler, çalışmalarınızda başarılar...

Yazgüneşi dedi ki...

:) çok teşekkürler..

güzel bir sergi oldu gerçekten
yazınızda benden söz etmeniz çok gurur verdi :)
çok teşekkürler
bir fotoğrafımı da paylaşmışsınız..
mutlu oldum :)