25 Haziran 2013 Salı

Bişiy diil devreler yanacak bu ara!!..

En sevdiğim mevsim Yaz..
Her yıl iple çektiğim..
geldiğinde içimin içime sığamadığı..

Ama bu Yaz
bir garip hallerdeyim..
Nasıl olmayım ki?

Zaten bir garip hallerde olmayıp da çevresinde hiç bir değişiklik olmazmış gibi rahat rahat takılan tipleri gördükçe de aklım almıyor..
Bu neyin genişliği
bu neyin kafası
diyesim var hepsine tektek
hatta omuzlarından tutup şöyle sağlam bir sarsasım var..

Yahu göz göre göre polis adı altında yetiştirilmiş bi şeyler cana kastediyor, siyasetçi kılığına girmiş bi şeyler çıkıp bir sürü yalanlar tehditler savuruyor...
hukukçu kılığına girmiş bi şeyler  katilleri, tecavüzcüleri serbest bırakıyor da durup duran insanlar hakıında tutuklama kararı çıkartıyor falan..

Sanki bir çizgi romanın içinde yaşıyoruz..
Red- Kid in kasabalarındayız adeta a.q (ulan küfür bile salladım ya blog aleminde  e yani daa nediyim).

Red kid'leri bir yığın ama bu kasabanın..
Daltonları da öyle

Red Kid ler zaten biziz.. hepimiz gerçek halk
Daltonlar da malum

ben rintintinlere uyuz oluyorum
kuyruklar sıkıştırılmış sinsice köşeye sinilmiş bekleniyor öylece..

hala salak salak blog yazıları, aşk meşk, mal mal yeme içme fotoğrafları
bi gidin yaa
hayret misiniz?

ha bir de sosyal medyada hoppidi zippidi takılıp da 31 mayıstan beri inine çekilenler var..
onlar hepsinden beter, sıfır tahammül bende o tiplere en çok... gözüme gözükmesinler... fena uyuzum.. hiç mi bir fikri olmaz kendini insan sana bu suretlerin arkadaş yaaa..
pes


gel gitlerim fena bu aralar

Yaz mı Kış mı belli değil ruhumda

Bir bakmışım ağlıyorum okuduğum bir röportaja, gözaltına alınıp işkence gören 13 yaşında çocuğa, Ethem'e, Mehmet'e Abdullah'a, gözünü kaybeden gencecik delikanlının keşke bacağıma sıksalardı gözüm yerine deyişine, yerlerde sürüklenen gazeteciye, komadaki onlarca gence, Dilan'a, kalp krizi geçirip yaşama veda edenlere...
Gençlerin nefis cesaretine...


bir bakmışım gülüyorum kahkahayla, ama öyle böyle kahkaha atmak değil, kriz denecek cinsten..
Yine o harika Y kuşağı gençlerinin beni kendilerine hayran bırakan muhteşem mizahî zekâlarından fışkıranlara


Ortası yok bende bu ara

Depresyon
Mani
Depresyon
Mani

Ruh halim haşat oldu arkahadaş ya la...... Bi şey diil devreler yanacak o olacak.. Aaaaa genç diilim ki ben ama yaaaa..

2 yorum:

kitap eylemcisi dedi ki...

gerçekten de zor zamanlar , anlayanlara tabi , yapacak , söylenecek çok şey var amma ,bir şeyler olacak diye ümitlendiğimiz günler geride kaldı , gezi eylemleri alındı başka taraflara kaydı , zaten tedirgin insanlar hepten sindi , bitti.Bu yaz farklı geliyor bana da :(

Yazgüneşi dedi ki...

sevgili kitap eylemcisi
tatildeydim geç yayımladım yorumunu kusuruma bakma lütfen..

yaz hala farklı gerçekten..
hava tam ısınamadı bile

ama umutluyum ben
güzel şeyler olacak..
umut hiç bitmesin
sevgiyle :)