12 Ağustos 2013 Pazartesi

Kilo verme maratonum...

20 Kasım 2012 de şu yazıyı yazmıştım (turuncu şu yazıyı kelimesine tıktıklarsanız yazıyı bulacaksınız)

o zamanlar fazla kiloarım 8 kilocukmuş...
sonrasında kendi kendimi gazlamalarım şu bu hiçbirisi işe yaramadı..
her seferinde daha beter battım
daha beter
12 kiloya dayanmıştı en son fazla kilolarım..

baktım  olacak gibi değil
mutlaka bir destek şart dedim.
İş yerinde arkadaşım Füsuncum dedi ki ablam bir diyetisyene gidiyor çok memnun..
Aldım randevuyu
başladım

Diyetisyenim Banu Topalakçı --ismine tıklayarak sayfasına yönlenebilirsiniz--

Çok pozitif, hep güleryüzlü, çok sempatik bir genç güzel hanım kendisi. Logosunu yeni değiştirdi.. Dövmeme atıfla "kuş tüyü" kardeşliği oluşturduk :)
Diyet işi kafaya göre olmuyor bazı kişiler için, ben bunlardanım; diyetisyeni iyi ve doğru seçerse insan kişiye özel verilen doğru ve dengeli beslenme programları ile mutlaka başarıya ulaşılıyor
Ben şanslıydım..
Ankara'da olup da kilo sorunu olan kim varsa tavsiye ederim gözüm kapalı..

9 Martta başladığım maraton şimdilik tatile gidiyor oluşum sebebiyle askıya alındı

Bahsi geçen yazıdaki fotoğraftaki kiloya indim tam da aynı kilodayım şimdi
ama 2 kilo daha versem aslında tam istediğim hedefe ulaşmış olacağım..
Tatil sonrası bakacağız durumlara :)

Tamam kabul 3 sene önce hayli genç ve çok daha zarifmişim Ama kilo verme konusuna bakarsak iki fotoğrafta da aynı kilodayım. Pozun benzerini vereyim derken çok kasılıp fena halde yapay durmuşum, yeterince verev duramamışım o yüzden daha geniş görünüyorum aşağı değil yukarı bakmışım..falan falan falan  pek olmamış yani poz farkındayım..
Ama elbiseye sığılmış mı?


Sığılmış...

Aferin bana..

o zaman
"bu daha başlangıç mücadeleye devam..." ;)

Pozu taklit etmeye debelenmeyip bir de doğal poz vereyim dediğim kare çok daha iyi elbette
çekim sırasında model kasılması kadar beter bir şey yoktur zaten
bilmem mi
:)





7 yorum:

ANNECİK dedi ki...

Azmini tebrik ediyorum Neslihancım.
Çok güzel görünüyorsun,bol gelen bütün kıyafetlerini ayır hatta evde tutma ne yazık ki artık çok zor veriliyor kilolar ve başa bela oluyor malesef. :/

Shirin Serkan dedi ki...

valla ben pek bi fark göremiyorum eski ile yeni fotolar arasında..
hatta yeni çekimlerde çok daha harika görünüyorsun..valla billa.. :)
yaş aldıkça daha da güzelleşen şanslılardansın anlaşılan.. :)

Ateş Böceği dedi ki...

Taş gibi hatunsun vesselam :))

Yazgüneşi dedi ki...

Annecik çok teşekkürler.. debelendim hayli ama değdi
bollar hemen yok edilecektir mesaj alınmıştır :)

Serkancım çok naziksin çok teşekkür ederim :)

Böcüküm öpppptümmmm :)

Ebru dedi ki...

Süpersin be kuzum ne uğraşacaksın. Her halin güzel. Benim de 6 kilo azım var:(((
Bence 10 da olur ama 6 ya da razıyım.

Adsız dedi ki...

LoDoS ugramis yine size anlasilan eritmis herseyi ;)

Yazgüneşi dedi ki...

Bilakis sayın Adsız :)
Lodos ortamda ne kadar çer çöp pislik varsa kıyıya yığan bir de üstüne üstlük fena halde başağrısına sebebiyet veren pek sevimsiz bir rüzgar olup estiği sürece bana o iğrenç kiloları yığmış idi :P Esmeyeliberi anca temizledim biriken pislikleri..
;)

yani böyle de kurgulanabilir öyküler mesela ;)