5 Ağustos 2013 Pazartesi

Piknik yaptık ya la

çocukluğumda giderdik.. bizim arabamız yoktu, Özlemler giderken bizi götürürlerdi.. Buna sebep bana piknik dendi mi hemen aklıma geliverne mekanlardandır Kurtboğazı Barajı..

Buluşup nereye gitsek nereye gitsek diye konuşup dururken hadi oraya gidelim dedim ben
kalktık gittik..

Defneye bir alışmışlık var elbette cümleten
gözle kulaklar aramadı değil zilloşumu..
ne özledim ama kızımı yahuuuu...
neyse uzun mevzuu bu..

Kurtboğazının raconu orada mangal yapmaktır tabi
ama bizim aramızda ne buna hevesli ne de becerikli birisi var..
-olsa şaşrım zaten :)-
aldık mis gibi sandviçlerimizi içeceklerimizi
evde çay demlemiştim ben bir de..
3-5 salatalık biber
e yeter..
yedil içitik.. dağ orman havası aldık
muhabbet ettik, dinlendik

Anı fotoğrafının ötesinde bir fotoğrafik kaygımız ya da çabamız oldu desem yalan olur..
3-5  anı karesi çektik

hem bayram öncesi hem ramazan nedeniyle neredeyse terkedilmiş diyar havasında bir kurtboğazı macerasını noktaladık.. ki yaz aylarında hafta sonları hınca hınç olur..
sakin sakin oturduk mis mis..
pek de iyi ettik doğrusu

çok güldüm gene
beni güldürebilen dostlarıma, onlarla zaman geçirmeye bayılıyorum ki ben :)

sonra kalkıp evimize geldik..

pazar pazar klasik türk mantığına kapılıp piknik yaptık ya la :D





Hiç yorum yok: