9 Ekim 2014 Perşembe

Kitap Meydan Okuması: Gün Yirmibeş

25. gün: Kendine en yakın bulduğun karakter

Aha tıkandım ben yine bu soruda...
hadi buyurun bakalım.. ne desem bilemedim ki...
Kitap okurken kendimi çok kaptırıp karakterlerle özdeşleştiriverdiğim olur aslında sık sık
ama birden hah işte bu benim dediğim bir karakter de gelmiyor aklıma...

Tamamen zıt karakterlerde olsak da
ben ne kadar etli butlu isem o  o denli anoreksik
ben ne kadar kakara kikiri sosyalsem o o denli suratsız ve asosyal
ben ne kadar gevezeysem o o denli suskunsa da  yine de kendime en yakın bulduğum karakter olarak aklıma gelen Lisbeth Salander..
onu bu kadar yakın hissetmem zekasına ve cesaretine hayran oluşumdan kaynaklanıyor muhtemelen...

Millenium Serisi'nin kahramanı Lisbeth'den söz ediyorum, hani şu Ejderha Dövmesi olan, Ateşle oynayıp, Arı kovanına çomak sokan kız var ya
hah işte o....



ne yapalım canım  onun ejderhası, yaban arısı, kolunu bileğini saran halka dövmeleri var ise, benim de pek romantik bir kuş tüyüm var
halla halla :)


5 yorum:

fermina daza dedi ki...

Ben de tıkandım, en ufak bir fikrim yok bu soruya ne yazacağım konusunda.
Lisbeth'le inişli çıkışlı bir ilişkimiz oldu, ikinci kitabın ortalarında "Bir şeyi de becereme Lisbeth!" diye fenalıklar geçirmeye başladım :D
Gerçi haksızlık ediyorum, kızın da başına gelmeyen kalmadı.
İyi ki üniversiteyi ailemin yanında okudum, üç-beş kuruş harçlıkla geçindim. O yaşlarda param olsaydı şu anda alnımda kurukafa dövmesi falan vardı ahahhahah :D

Kitap Eylemi dedi ki...

aklıma direk gelen karakter bu oldu benim de ne alakaysa , belki de olmak isteyip te olamadığımız olduğundandır:D

Yazgüneşi dedi ki...

Sevgili Fermina daza desene sende de varmış az biraz Lisbeth ruhu :) kurukafa falan
ve inan o yaşlarda dediğin şartlar bende olaydı ben de farklı olmazdım eheheh :D

Eylemcim kesinlikle katılıyorum.. Olmak isteyip de hiç olamamak durumu sanırım :)

Emilia dedi ki...

Yahu bir okumayan ben kaldım sanırım.
Dövme de pek tatlıymış :)

Yazgüneşi dedi ki...

Emilia, ben amaan ben bu tarzı hiç sevmem diye önyargı ile elime alıp su gibi içmiştim.. Bana sorarsan okunası :)
evet yaaa dövmemi ben de çok seviyorum.. teşekkürler :)