1 Mart 2010 Pazartesi

Bahar gelmiş hoşgelmişşş..


>1 Mart ya bugün
Teorik olarak Bahar geldi...
Nihayetinde öyle öğretilmedi mi bize?
aralık - ocak - şubat Kış
akabinde
mart - nisan - mayıs İlkbahar...

Aslında Bahar çok iyi gelmez bana
yorgun hissederim havanın değişmesiyle, elim kolum kalkmaz
Baharın gelişine bunca sevinişim
Baharı bunca sevişim
Yazın habercisi oluşundandır
Yoksa
Mart ayı dert ayıdır esasen
öyle söyler eskiler
bir de
mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır
da
derler
pek de şaşmaz bu söylemler
bugün baharın ilk günü şerefine güneşli hava
lakin
bekliyorum ben marttan bir çıkış
her an kar yağabilir
şaşmam yağarsa

ben de usuldan usuldan başlamalıyım depresyonumu terk etmeye
bana kalsa çoktan edeceğim de
o beni terk edemedi

geçecek tabi ki
Geçecek illa ki

çünkü
durum ne kadar iyi veya kötü olursa olsun, değişecektir....

bu mudur?
Budur....


Dip Not: Fotoğraf baharla alakalı değil pek

olsun...

Hiç yorum yok: