27 Mart 2010 Cumartesi

tatil çektiyse canım ben napiiim?

Yazı özledim ben çok
Aslında hep özlüyorum
hani yeni bir şey değil de
Bugün neden iyiden iyiye tüttü burnumda...

Hem Yaz
Hem Tatil
Hani sabah yataktan kalkarken dedim ki kendi kendime

"uleeeen Nes şimdi bir Temmuz sabahına uyanmak vardı, mekanlardan Bodrum'da,


hem de eller havaya coşkusunun tavan yaptığı bir Campanella klasiğinin akabinde


şööööle süne süne uyumaya yattığın bir sabaha, hafiften bir kahvaltı atıştırıp


çoluğu çombağı toparlayıp plajda yayılmak vardı, uzanmak vardı kumsala, güneşi damlatmak vardı tennine peeeehh.."
dedim...


Valla hakikaten dedim böyle
e boşa deliye çıkmadı herhalde adımız
var bir kendi kendimle konuşma sendromum yalan yok


Bi de cinsim ya cidden
her sabahın böyle bir modu var alakaya çay demle şekillerde


hani dün bir şiir dolanık vaziyette dilime kalktım yataktan
bugün beynime demir atmış tatil ve yaz mevsimi özlemiyle
daha önceleri bunları eski usül kağıttan oluşma defter şekilli günlüğüme yazardım
sevmiyordum blogda anlatmayı
da
insanoğlu işte
tembelliğe kolay alışılıyor
şimdi daha kolay geliyor burada yazmak
ben de öyle yapıyorum...
günlüğümü boşladım nicedir.
ha vazgeçemem o ayrıııı
yeri gelir 3 yıl yazmam belki
ama gün gelir yazarım yine
yazmam gerekir


okumak ve yazmak ekmekle su gibi bana sanki...
gözümdeki sorunların beni normalden fazla dehşete sürüklemesi, depresyona sokması da bundan belki
hani okuyup yazamaz hale gelirsem görme duyum iyice azalırsa ya  paniği belki
tabi yaz derken tatil derken konu nasıl oldu a gelip buraya dayandı
o da bir ayrı enteresan...

cuma akşamından -yani bu akşamdan- başlayarak yine hönnönö hönönö bir hafta sonu bekliyor beni
e hadi bakalım
pazartesiye anlatırım ancak artık sanırım..
hal kalmış olursa :)

4 yorum:

impossible dedi ki...

Ben bunları okuyunca,canım çektiyse tatili.
Bizimde var bir deli yanımız.Kendi kendine konuşma hallerimiz.
Güzel bir haftasonu geçirmen dileğiyle...
Bodrumm bodrumm diye mırıldanma moduylaa...

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Offff benim de canım çekiverdi Bodrum'u okuyuverince. Daha da çok var Bodrum günlerine. Baharla keyiflenelim bir süre biz de ne yapalım:))Sevgiler

Deniz dedi ki...

yaz aşığı biri olarak (üstelik kızının adını da yaz koymuş biri olarak)
blogun adını görür görmez geldim :)

Yazgüneşi dedi ki...

impossible: ben severim kendi kendine konuşan deli yanı olanları ne güzel :)
tatil de fena ya canı çekiyo işte insanın olur olmaz anda

Kaymaklı Kadayıf: dimi baharın keyfini sürelim, yazı da bekleyelim 4 gözle ;)

Deniz hoşgeldin, kızının adına bayıldım
bence harika olmuş
ben de defneyi yazın doğurdum ama hiç aklıma gelmedi ona Yaz demek
kıskandım mı neeee
yok yok şaka :)
ama seçim gerçekten harika