9 Mart 2010 Salı

Hayatımın Duyarlı Erkeklerine....

Özel günleri çoğu insanın tersine sevenlerdenim ben
Lakin
-Geçen yıl da yazmıştım aynı konuyu-
8 Mart ısınamadıklarımdan
Sebep
Sebep kadın ve erkek ayrımı
İnsan olmak önemli bana kalsa
Kadın günü
Erkek günü (ki yok zaten)
Anlamsız geliyor...

Dün sabah bir kaç bayan arkadaşla da konuştuk bu konuyu
Sonra dedik ki
Erkeklerin de ne umurunda ya
Peeh kaç erkek kutlar ki bugün bizi
Amaaaan dedik
Akıllarına bile gelmez....

Bu konuşmanın üstüne
Ofise geldip msn'i açtığımda pat bir mesaj geldi
Eski sevgililerimden birinden
-hem de eski sevgililerimin en beklenmeyeninden- mesaj
"Kadınlar günün kutlu, mutlu olsun"
Hey Allahım dedim ya
Ne şaşırtıcı bir adamsın sen
:)
:)
karşılıklı
anlatmadım uzun uzun
ben sevmiyorum 8 Mart'ı diye
sonra
Sevgili Dayımdan uzunca ve hoş bir kutlama  mesajı
Akşam caponu toparlamışım kreş servisinden
Tam eve dönüş servisimize adım atacağımız sıralarda çalan bir telefon
10 gündür Sırbistan'da olan Diğer yarım Sevgili Eşim Büü'cüüğüm
"Neecik -böyle hitap eder bana- kutlu olsun kadınlar günün, anca fırsat buldum sırf bunu için aradım"
ve bu sabah facebook mesaj kutumda
yıllar yıllardır görmediğim bir üniversite sınıf arkadaşımdan mesaj
"kadınlar günün kutlu olsun"
tabi dün yazmış ama benim evdeki modem cortladığından, ancak ofiste vasıl olabildiğimden internete
bugün gördüm

Şimdi düşünüyorum da
Hayatıma şu ya da bu şekilde dahil olan erkeklere
Birazcık da haksızlık mı etmişim ne

Yine de kadın-erkek değil
insan olalım diyorum o ayrı da

Önyargım dolayısıyla özür diler
Teşekkürü bir borç bilirim
Hayatımın duyarlı erkeklerine...
Sevgiyle.....



Dip Not: Kadınlar günümü kutlayan kadınlardan söz etmedim elbette mevzuu erkekler olduğından zaten,
yaz yaz bitmezdi nihayetinde :))
Herbirine en içten öpücüklerimle....

Hiç yorum yok: