13 Mayıs 2010 Perşembe

NEDEN........

Hesap sorma hakım yok...
İsyan etme hakkım da
Ama elimde değil işte
Sormadan duramıyorum
NEDEN?
Bir nedeni yok belki de
Var belki de
Ama ne
Bilmiyorum
Bilmek istemiyorum belki de
Ama
Duramıyorum işte sormadan
NEDEN?
Canım acıyor
Çok hem de
Yok öyle lafın gelişi değil
Bildiğimiz acı
resmen acıyor içim
Kağıt kesiği sanki iç organlarımın tamamı
İnce ince acıyor
Ama çok acıyor..
Kağıt kesiği misali işte
Sorma hakkım da yok
Bi de sordum diyelim
de Kime?
ama
sormadan duramıyorum yine
NEDEN?
Çok üzgünüm
Bir de kızgınım
Kızgınım evet
Hakkım yok biliyorum kızmaya
Hem kızsam da
Kime
ama kızgınım işte
Kırgınım bi de
Kime?
Hayata belki
Hani bazen öye hissediyorum ki
Kızımı alıp yeniden yerleştireyim rahmime
ve yok olalım birlikte
Hani ölmek gibi yok olmak değil ama
kimse üzülmesin ardımızdan
Hiç var olmamışçasına yok olmak sözünü ettiğim
Dağınığım
Paramparçayım
Toparlanmak adına yok hiç enerjim
ve daha kötüsü de isteğim....
söyleyecek söz de yok aslında
Boşa lakırdı hep bu ettiklerim
Cevapsız bir NEDEN sorusundan başka
yok elimde hiçbir şeyim.....

üzgünüm işte
yok başkaca da bir söyleyeceğim.........

Hiç yorum yok: