4 Eylül 2010 Cumartesi

Yaz tatilimin Son Kulvarı- havada hafiften second balayı kıvamııı.. :P

Aslında Yaz bitti biliyorum
Sonbahara döndü takvimler
Eylül geldi...

Ama ben nedense Eylülü Yaz'a eklemeyi sevdim hep
Ankara'da güzel ve sıcak geçer çoğu Eylüller
ondan belki

İşte Eylül ayı içinde olmasına rağmen
Yaz tatilimin son kulvarı deyişim bundan şimdiki seyahate

Ben uzun zamandır reenkarnasyon diye bir şey var ise
illa ki bir latindim  önceki hayatımda
diye tutturmuş iken
bir kaç saat sonra
İspanya'ya doğru uçuyor olacağım....



Aksilik olduydu olmadıydı
Gidebilecektik gidemeyecektik
pasaport alırken çileydi
vizeyle uğraşırken sinir harbiydi
derken
geldi çattı işte
zaman denen zıkkım hızlı nihayetinde

Her şey iyi hoş da
Latinomsun latin diyarları
tat verecek mi bana aceba....
Büü'nün eğitim gezisi olduğundan bu
Ben bile arada kaynak yaptığımdan ve çocuk kabul görmediğinden Latinoyu anneannesine bıraktık
ilk kez bunca uzun süre ayrı kalacağım ondan
tutamadım ayrılırken gözyaşlarımı
ona çaktırmadım ya
anneannesinden çıkıp da arabaya bindiğimiz an koyverdim gitti salya sümük
o daha dirayetli -her zamanki gibi- tek damla yaş akıtmadı
çenesi titredi yine
gururdan ağlamak istemediğinde yaptığı gibi
neyse ki ben de çaktırmadım ona zırladığımı
öylesi alıştım ki onunla eküri gibi gezmeye
onsuz epeksiğim
kanadının teki kırık kuş misali...

Büü ile başbaşa
9. yıl itibariyle hafiften second balayı kıvamı var ortamda
du bakalım :))

az sonra toparlanıp düşeceğiz yola
sabahın kör saatine koymuşlar uçuşu 6 da mı ne
ama az erken gidip oy kullanacağız
Haaaayır da hayır vardır hesabı
hoş ben inanmıyorum adil olduğuna
oynanıyor sanki bilgisayar programlarıyla ya
olsun vicdanımızı rahtlatalım biz vazifemizi yaparak
hile varsa yapan utansın.. ne deyim daha...

Hadi bana müsade
passenger abbas bağlasan durmaz sonuçta....

2 yorum:

duygu dedi ki...

yeni temayı da konduruverdin giderayak, önceki postta farkettim...
uç özgür yüreğim latin diyarlara...

biliyorumki geliyorum bende seninle.. döndüğünde anlatacak/anlatacağım bir dolu macera olsun heyben(m)de...

mutlu dön...
seni seviyorum...

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Sevgili Yaz Güneşi,bayram sevincini gönüllerinizde dolu dolu yaşamanız diliyor, Ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutluyorum...