11 Ağustos 2012 Cumartesi

Bir insanın günümü aydınlatması için ille de yanıbaşımda olması gerekmiyor... :)

Hayatıma şu veya bu köşesinden değen...
ama çok güzel değen insanlar var...
para pul şöhret ünvan biriktirmenin popüler olduğu günümüzde ben ısrarla insan biriktirmeyi seviyorum
çok seviyorum...

ve o en değerli hazinelerimden birisi
biriktirdiklerimden ve çok özel anlarımda nokta atışıyla beni ferahlatmakta usta olan bir tanesi
capon balığım kızım kuzum ve beni kocaman gülümsetti bugün..

Ebrucanım sen nasıl güzel bir kadınsın
İyi ki varsın
sonsuz teşekkürle..


capon yarıladı bile..
ben deniz kenarında olmayı bekliyorum başlamak için
nedense öyle çekti canım....


7 yorum:

Ebru dedi ki...

Sen varlığınla gülümsettin asıl. Sesinle zor anlarda.
Biliyor musun ben de deniz kenarında okudum:)
Sizi seviyorum çokkk

Yazgüneşi dedi ki...

CANIMMMMMMM
muçkkss..

--ek deniz kenarında okuyayım istemesine canımın şaşmamak lazım ;)--

Ebru dedi ki...

evet evet deli kadını da senden öğrenmiştim de benzer yerlerde izler:)

nil dedi ki...

uyy küçük kara balık, bu kitabın böyle karşıma çıkıvermesine nasıl seviniyorum nasıl :))

Elif dedi ki...

İnsan biriktirmek.. Dileyelim de bahtımıza güzel insanlar çıksın ha:)
-kancule-

Yazgüneşi dedi ki...

evet ebrucanım deli kadınlar da nefis kitaptı :)

Nil'cim benim de var bi tane küçük kara capon balığım :)

Elif, Elif olarak hoşgeldin..
dileğine canı gönülden katılıyorum inan :)

Elif dedi ki...

Teşekkürler Yazgüneşi.

Güzel günlerde güzel insanlarla karşılaşmak dieğiyle..
Görüşmek üzere :)