19 Ağustos 2012 Pazar

Kızıma 7 yaş mektubu yazamayışımı bağışlatma mektubu...

Yaşamıma anlam katanım...

Senin 7 yaş doğum günü mektubunu özene bezene yazayım istemiştim...
Her doğum gününde yazdıklarımın aynını tekrarlayacak olsam da
Ama..
Ben de kırkımı bitirdim bugün güzeler güzelim..
Hani yuvarlak bir yaş ya
Hani genelde özel partilerle kutlanır ya böyle yaşlar
Benim için bir organizasyon yapılmadı...

gerekçeler...
geçerli elbette..
geçerliliği göreceli de olsa.. neyse
geçerli işte

hem babaanneni kaybedeli 20 gün olmuş daha 
hem yaz
hem bayram
hem de baban sevmiyor nöyle organizasyonları
diye

Hak versem de gerekçelere
biraz buruk içim yine de

bu buruklukla
dilediğimce yazamadım hayatta en değerli varlığım
bağışla...

İznin olursa bu 19 Ağustos'ta
sadece sana ve bana kadeh kaldıracağım..
sadece ikimize

uzun uzun cümleler kurmadan..

İyi ki doğdun İYİKİM...



Hiç yorum yok: