12 Kasım 2013 Salı

içime sıkışmış eski model bir kadın var...

İflah olmaz bir eski kafa ruhum var benim..
yok öyle bildiğiniz eski kafalık değil kastım..
hani "nostaljik" deniyor son yıllarda
işte ondan..

ama öyle çocukluk yıllarıma 70lere özlem falan değil benimkisi...

daha evveline..
50ler-60lar

O yılların "Hayat" dergilerine baka baka büyüdüm



o yılların şarkılarından aldığım zevki pek kolay almam başka müziklerden

içime bir köşeye sıkışmış eski bir kadın var
incecik belli, şık tayyörler, drapeli drapeli elbiseler, tuvaletler giyen..
illa ki sarışın.. -ki bu içime sıkışan kadın ben koyu renk saçlıyken ve saçımı asla sarıya boyatmam derken dahi sarışındı Marilyn Monroe tadında..


O yıllarda yaşamış
bu yılları hiç görmemiş olmayı
O kadınlardan olmayı isterdim galiba...

nasıl olurdum acaba?
hmmmmm



çok da fena sayılmaz mı acaba :)


küçücük bir kız çocuğuydum, yine bu 1959  yılının Hayat dergilerinden birinde gördüğüm bir tuvalet beni büyülemişti, o sayfayı işaretledim ve dedim ki
"ben bir gün gelir de evlenirsem bu tuvaleti diktireceğim gelinlik olarak"
yaptım da...
hayatta verilip hedefinden zerre şaşmadan sabit kalan tek kararım bile olabilir bu karar..
7-8 yaşlarındayken verdiğim bir kararı 29 yaşında evlenirken uygulamak
vay canına istikrara bakın hele.... bu ben olamam diyesim var ama tam olarak da benim işte...



8 yorum:

Şahin Şirin ERDEM dedi ki...

valla müthiş bir istikrar..:)
gelinlik çok güzelmiş ama. sıradışı farklı..
sıradışını yapmak cesaret ister. yeni resimlerinde marilyn monroe dan daha güzel görünüyorsun..

Yazgüneşi dedi ki...

teşekkürler Serkan :)
bu gaz beni bayaaa götürür şimdi valla :)

Kitap Eylemi dedi ki...

EEE ne kadar zayıfmışsın eskiden diyerek çökerttiğim moralini ama şimdi daha güzelsin diyerek düzelteceğimi umuyorum .Gerçekten ama bak Şimdi sanki başka bir yüz başka bir duruş var sanki sende..:)

Yazgüneşi dedi ki...

ayyy evet Eylemcimm yaaa.. 52 kilo idim evlenirken bööle bi lokmacık..
ama şimdide bir hayli kilo verdim 70 leri görmüş bir dombili olarak şimdilerde 58.5 lardayım 57 hedef.. yola devam :)
yüzde duruşta oluşan değişikliklerime söylediğin hoş sözler için koca bir mucuk :)
sanırım onu bana veren yaşanmış yıllarım, tecrübelerim.. iyi ki varlar... :)

Mehmets dedi ki...

bende neyşınıl ceografik in alman basımı nüshasında norveç resimlerine bakarak büyüdüm efenim:) etkiliyor insanı böyle şeyler

Yazgüneşi dedi ki...

yannız diilsin dedin sen bana
annadım ben ;)

deeptone dedi ki...

sevdim ne güzel anlatmışsın.
foto da uygun o dergi için temams.
:)

Yazgüneşi dedi ki...

mercii Deep :)
uymuş diyosun yani desene iş bi zaman makinasına kaldı :)