21 Aralık 2009 Pazartesi

Ey hava Uğraşma Boşa depresyona sokamazsın bugün beni

Hayır şüpheye düşer oldum
Nedir yani, yağmur ormanlarına mı dönüşecek Ankara ufaktan
bundan bir 100 yıl sonra balta girmemiş ormanlar mı olacak burası
ne iş bu yağmur
- yok susuzluk berbat, şikayet ettiğim yok yağsın elbet de-
bu kadarı da
fazla mı ne
ıslak yaşıyo hissindeyim nicedir


ha yağmur ormanı diilse
kutuplara mı yaklaşıyo ki ülkemiz hafiften kaya kaya
yok sabahları sabah olmuyo da
o manada diyorum
e uyanamıyorum haliyle
kalk zili çalıyo
eee iyi güzel de
refleks olmuş, kaça kurduğumu bilsem dahi kolumdaki saate bakmadan kalkamıyorum
- noolmuş, var böyle abuk huylarım, olamaz mı?-
ama işte sorun şu
görmüyorum ki kolumdaki saati
ya evet hafiften bi körlük var gözde ve lensler gözbebeklerime oturmadan görüş menzili bayaaa bi düşük
de saatimi göze yapıştırdım mı görürüm normal şartlarda
sorun şartların normal olmayışı
sabah olmuyo sabaaaaaah
zifiri yer, gök, ortalık


ama
bugün
bu hava
beni depresyona sokamayaaaaaacaaaaaaaaaaaaak
boşuna uğraşıyo


niye peki
çünkü 21 Aralık bugün ;)


günler uzamaya başladıııııı
heyooooo
bahar geldi bana artık
kar yağmış, buz tutmuş
ne gam
Birer dakka mirer dakka
uzuyo ya
yeter
oh sefam olsun ......

Hiç yorum yok: