16 Aralık 2009 Çarşamba

Servis bıcırları







Bizim Capon Balığı ve servis arkadaşı Zeyno
Akşamları eve dönüş yolunda itinayla illallah dedirtiyorlar diğer servis sakinlerine






her akşamki ritüel şu:
capon: Zeyneple diil senne oturcam annneeeeeeeeeeee
-istemediğinden değil, ağırdan satacak kendini nazlanacak ya-
zeyno: ben yannız oturmak istemiyorummmm defne yanıma gelsiiiin
-eninde sonunda gelip oturacağını bilmediğinden değil, ritüeli bozmayacak ya-


neyse zooor şer capon balığı ikna ediliiiir
yan yana oturur
önce sakız isterler törenle
nihayet başlarlar oynamaya
enteresan seçimler elbette
genelde yüksek ses içeren
-tartışılmaz-

ha biz annelerin payına düşen
-hiişt
-aaa yeter ama
-e sessiz oynayın dedik
-ama akşam akşam başı ağrıyo herkesin
-bağırmayın
-....
-...
-..
-.


25 aylıktı yuvaya başladığında capon
bir avuçtu
serviste büyüdü işte gide gele
maskotu oldu herkesin
13 yıllık iş geçmişim var kurumumda
10 sene birebir tanıyan dışında bilen yokken beni
3 yıldır herkes tanır oldu
adımla sanımla değil canıııım
ne haddime
Defne'nin annesiyim ben
Adımın ne önemi var :))


annelik pek güzel şey yahuuuu








dipnot: Evet daha iyiyim depresyonum bakımından
hayır lustrale başlamadım
sadece sabah 5 saniyeliğine güneş çıkmıştı gökte
ve ben denk gelip yürüdüm altında...
e buna da şükür


Hiç yorum yok: