15 Temmuz 2010 Perşembe

Diyet takıldık Caponla

Dün akşam artık sıcaktan mıdır yoksa artık çok tatilimiz geldi diye midir bilmem
caponika ile oturup mükellef yemek yemek istemedi canımız
Büücük de dönmüştü biz eve döndüğümüzde Köstence macerasından ya
İspanyolca dersi dolayısıyla ayrıldı
yemekte başbaşa kaldık kızımla yine
Pazartesi bizim pazardan tazecik envai çeşit ot almıştık Özlem'le kıtlıktan çıkmış gibi
kıvırcık, radika, reyhan, maydanoz, nane, kuzu kulağı falan filan gibi Allah ne verdiyse
sıvayıp kolları giriştim işe diyeceeem
ama sıcak ya
sıvayacak kol yok malum
giyilen kıyafetlerin tamamı vücuda ne kadar az temasta bulunursa o kadar kârdır hesabı ya bugünlerde :)
neyse yıkadım ayıkladım hepsini teeek tek
yaptık bol otlu bir salata ortaya





bir de bazlamadan tost yaptık kendimize




yanına yoğurt serince




bir de yatırdık kirazlarımızı buza




bana bir Nes klasiği "Efes Light"

capona portakal suyu












balkona da kurduk soframızı



Ata'ya nazır



bir de koyduk en sevdiğimiz nostalcik şarkıları
açtık sesini
"ahh kalbim ben senden çok çektim söyle nedir bu halin vallah sen delisin delisin..."

ohhh
değmeyin keyfimize

iyi oldu hafifçe

Bir de kilo almışım bu ara çok yiyip içmekten sanırım :(
tatile giderayak sinir bozucu elbette
hemen alınmazsa önlem; alır başını gider diye düşünürkken
böylesi bir sofra tam da denk geldi üstüne ;)

caponu resmettim -her zamanki gibi- boool bol


































o da beni çekti ya
ışık yetersiz olunca net çekememiş


beğenemiyo bi de
"annne olmadı bu
silinik olduuuu
niyeee"
ben de az değilim elbette
"hava karardı ya ışık az olduğundan örtücü yavaşlıyor da ondan önemli değil boşver böyle de güzel"
capondan tepki şu
"hmmmm anladım peki"

şimdi alır bu bilgiyi olmadık birine satar iki gün sonra
dumurlardan dumur beğen
ehühehehe



 

sonra dersi bitip eve gelen Büü'cük de yetişti bizim bu fakirhane soframıza..









mırmırmır ayak dibimizde dolanan pandamızla da
kare as tamamlanmış oldu sonuçta :)


5 yorum:

HAYATIMDAKI D'ler-Pınar dedi ki...

Bazlamadan tost olayı kulağıma pek güsel geldi...
Elinize sağlık yazgüneşim..

Yazgüneşi dedi ki...

Pınarcım nefis oluyor
hani ele sağlıklık bir durum yok aslında
son derece basit
ama lezzet pek kıvamında laf aramızda ;)

Deniz dedi ki...

Ağzınızın tadı hep böyle yerinde olsun, cillop gözüküyor salata ve sofra

A-H dedi ki...

ne guzel ve keyifli bir yazi olmus :)
canim salata istedi simdi benimde :)

Yazgüneşi dedi ki...

Denizcim amin canııım..
ya basit bi sofra işte
teferruatsız ölesine..
teşekkürler tüm iyi dileklerine

sevgili A-H çok teşekkürler, sevindim beğenmene :)
salata yapiveriim hemen diicem ama..:)