18 Temmuz 2010 Pazar

Tasvir-i Bodrum'a geliş -bir fıkra aracılığı ile..-.


Bodrum'dayım
nihayet :))

özlemişim
her zamanki gibi
Gerçi Nagiş'in doğum günü için bir günlüğüne gelmiştik ama o saylanmaz ...

Aslında tatilde pek internette dolanasım olmuyor
yazasım da
lakin
bundan söz edeyim istedim...

gelişimiz maceralı oldu bir parça

Öncelikle bir fıkra paylaşasım var
okuyun önce
sonra anlatayım.



Beş cerrah konuşuyorlarmış, hangi hastaları ameliyat etmek daha kolaydır diye...
Birincisi demiş ki:" Muhasebecileri ameliyat etmek en iyisidir, çünkü içini açtığında her şey numaralandırılmıştır"
İkincisi demiş ki: " Yok canım , bence elektrikçileri tercih etmelisiniz, içindeki her şey renk kodu ile sınıflandırılmıştır"
Üçüncüsü demiş ki:" Hadi canım, bence kütüphaneciler en iyisidir, içlerindeki her şey alfabetik dizin içindedir" 
Dördüncüsü: " İnşaat işçilerini denemelisiniz, parça artarsa yada iş uzar ve bir türlü bitmezse onlar seni anlayacaktır" 


Beşincisi şöyle demiş: "Hepiniz yanılıyorsunuz, ameliyat edilecek en iyi hasta grubu politikacılardır. Çünkü, yürekleri yoktur, beyinleri yoktur, testisleri yoktur, omurgası yoktur. Sadece iki organı oynar; ağzı ve götü. Onlar da değiştirilebilir türdendir.!!"  

Uçakla geldik Bodrum'a
hani kolay olsun, capon sefil olmasın diye
-sözde-
dün gece 22.50 idi uçuş saatimiz
önce 45 dakika tehir anonsu geldi
gerekçe*
yok
sonra gelip 50 dakika daha dediler
ayaklandık haliyle noooluyo diye
açıklama yapan yok
yetkili dedik şu dedik bu dedik
cırladık
sonra bir açıklama geldi
"ekip yok"
nasıııı yaniii
sizi uçuracak uçak burda ama ekip yok
benden yorum
noolmuş toplu partiye gidip bi yerde sızmışlar mı fazla alkolden ahahaha
ters ters bakışlar haliyle...

sonra daha yetkili biri gelsin dedik
o a geldi
açıklama:
ekip daha önceki uçuştan geç geldi
iniş izni alamamış geç inmiş
benden yorum
ne bu özUrfalı seyahat mi
benim bildiğim pilotların ardarda uçuşları olmaz, eşimin amcası pilot benim
ters ters bakışlar haliyle...

sonuçta 1.5 saat gecikmeyle kavga gürültü alındık uçağa
ve gecikme sebebimiz salınarak gelip en ön koltuğa yerleşti
sırıta sırıta
sayın milletvekilimiz Osman Durmuş
durakalmış belli ki bi yerlerde
gelememiş uçuşuna saatinde
ha ben kucağımda 5 yaşına uykusuz mızırdayan 18 kiloluk çocuğum sırtımda bilmem kaç kiloluk fotoğraf ekipmanlarım elimde koca bir valiz artı bir çanta ile
gecenin bilmem kaçında Havaşla Bodrum 
akabinde taksiyle Bitez yapmışım
bir otobüsa parası daha harcamışım evdekileri meraktan çıldrtmışım -bi de şarjım bitti aksilik ya- ve anca 3'ü geçe yani nerdeyse sabaha karşı vasıl olabilmişim
ne gam
sayın milletvekilimiz tatilinden geri mi kalsaydı yani bi gün sonraki uçakla gelip 
nck nck nck
olur mu
onlar rahat etsin diye oy veriyo bu millet onlara
-veriyoruz demedim, ben vermem onlara oy filan-
neyse
uzatmaya ne hacet
fıkra anlatıyor zaten ne gerekiyorsa
saygılar şelale tüm sevgili vekillerimize ;)

3 yorum:

NiLaY dedi ki...

:) iyi tatiller canımcım :))

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

Fıkra cuk oturmuş :)
iyi tatiller, capon'u öp benim için :o

Yazgüneşi dedi ki...

çoook teşekkürler canlarım :)