4 Ekim 2010 Pazartesi

Eee sonbahardı hani?

Hoppalaaaa
Hadi buyrum bakalım

E daha sonbahar keyfi yapacaktım ben...
Sonbaharın o ısıtıp yakmayan lakin üşümeyi de önleyen yumuşak güneşi altında
dökülen yapraklar arasında yürüyüş yapacaktım caponumu da katıp yanıma


birikmiş yaprakları alıp havalara fırlatacak sonra altına girecektik...



sırt üstü iki seksen uzanıp toprakla, doğayla temasın keyfine varacaktık ya daha






eee ne oldu?
kış geldi ya pattadanak
resmen dondum ya ben bu sabah işe gelene kadar
iliğim kemiğim dondu resmen
peeeessss

Aslında alıştık bu duruma epeydir
Kıştan zart yaza
ilkbahar kaynar arada

Yazdan zart kışa
sonbahar kaynar arada

ama geçen sene sonbaharı yaşamıştık  bi hayli güzel
ondan hevese gelmişim ben de zaar...
nessse artık

bi başka bahara diyelim....

Dipteki Not: Fotoğraflar geçen sene Kasım ayından kalma; Kasım'da bir pastırma yazı  yapar da ben de hayallerime kavuşurum belki de hı? olur mu olur valla

4 yorum:

MAVİ TUTKU dedi ki...

Resimler ne kadar benzer..

Pastırma yazını bende bekliyorum doğrusu. artık son son..

nil dedi ki...

sonbaharın araya kaynamasından ben de hiç hoşnut değilim açıkçası, doğa bu kadar hangi mevsimde renkleniyor ki..

Yazgüneşi dedi ki...

Sevgili OKA mavi tutuku; resimler aynı gün çekildi geçen yıl
aynı yerde o yüzden :)

ahh ah yaz günleri...
neyse gene gelir napalım..

Sevgili Nil
haklısın
kaynamasın sonbahar
çok seviyorum çünkü..
doya doya yaşanası bir mevsim benim için

nihalasli dedi ki...

ne guzel olmus bu fotolar.Canım burda su an tam ıstedıgın hava var.Acılen gelırsen yakalaybılırsın:)