11 Mart 2011 Cuma

En Kıymetli Armağan...

Bugüne değin aldığım hediyeler içinde en özelleri sıralamasında zirveye oynayacak bir hediyeydi bu bana..

Ben hep yazarak ifade etmişimdir duygularımı
çok kelimelerim vardır atfedilmiş hayatıma giren nice insanlara..

ama bu zamana değin, özel olarak benim için kelime sarf eden olmamıştı hiç
-Büü nün evlenme teklifi etmek için yazdığım mektubu saymıyorum elbette-

Elifim için söylenecek çok söz var
ama ben ancak susabiliyorum...

Bundan sonra roman yazsa birisi çıkıp
bunca kıymetli olmaz sanırım...

bu ilki bir erkek yaşatsaydı bana
muhtemelen aşık olurdum ona.. (Allahın şanslı kuluyum galiba :))
Kelime adamak kadar özel bir başka şey yok bence bir insana..

şimdi zaman zaman yüzüme asılan içime süzülen hüznü bir yana koyup

yaşamı yakıştırıyorum yüzüme
yüzümüze

ve kadeh kaldırıyorum bize..

dostluğumuza

ve bütün kadın taraflarımıza....

IMG_5569

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kitsch... Uçta olmaya sanat...
Çok beğendim :)