30 Mart 2011 Çarşamba

KızımKuzum'dan Kısa Kısa

IMG_7437



yazgüneşi latinasını babası ile birlikte parka yollar kendini eve adadığı bir  anda (Allam biri şu çamaşırları yıkayıp kurutup toplayıp ütülese, yemekleri yapsa bulaşığı toplasa silip süprse hayllari içerisindeyken elbette)

yolda genelde gevezeböcük annesiyle yürümeye ve bıcırdamaya alışkın latina sonunda suskun babasından sıkılır
ve konuşur

"baba böyle kuru kuru yürümek de olmuyor ki, sohbet edelim biraz"
:P






-----------------------------






uzun zamandır aynı küpeleri takmaktan sıkılan kokoş defne küpe değiştirmek ister
küpe kutusunu önüne alıp anneyi sorguya çeker
IMG_7006
bu yıldızı kim almıştı? -eda
hııı
bu çiçekleri? - tamer dayın
haaa
kalpleri? babaannen
aaa evet
uğurböceklerini zaten ananem aldı.. di mi? evet canım
bunları da teyzen yıldızlı lapis bu ışığa tutunca içinde yıldız var gibi görünüyor taşın özelliği
-aaaaaa annneeeee gerçekten yıldız çıkıyo ışık parlayıncaaaaaaa
evet hayatım özelliği o
(ve vurucu cümle gelir)
"ayy anne hepsinin içinde en büyüleyicisi teyzemin aldıııııymııışşşş"

yazgüneşi: gulp.. büyüleyici mi dedin sen (içinden) e yok artık



-----------------------











IMG_7630





capon balığının sınıfına okulda yumurtadan çim saçlı adam yaptırıp çimler büyüynce eve gönderirler.

Holde aynanın önüne konmuş olan çim kafaya görmeden çarpan Büü onu kırar...

Sonra üzülüp
"Defneeee çok özür dilerim çim kafanı kırdım"

dediği an Defnenin gözler dolar ve yanaklara sicim gibi yaşlar inmeye başlar

Yazgüneşi
"Üzülme annecim kaza oldu, yine yaparız , ben yaparım sana sularız gene olur"

Defne
"Hayıııırrr ben çimkafa kırıldı diye ağlamıyorum kii (içini çekerek), önemli diil o, babama üzüldüm ben, özür diledikten sonra gıkı çıkmadı, soluğu kesildi... hem çatlaktı çimkafa... benim için tek önemli sizsiniz (hala sicim gibi yaş dökerek ve içini çekerek)"
IMG_7629


Yazgüneşi ve Büü kızlarını kucaklayıp sımsıkı sarılarak
(içlerinden) 5.5 yaşında mı hakkaten şimdi bu...????!!!










----------------------------
Restaurantta yemek yerken turşu istemiş olan Büü bitince yensisini ister.
Yazgüneşi "hayırdır hamile misin?"
capon balıııı "ahahahahah annneeeeee saçmalama aahahah çoook komik babalar hamile olmaz kiiiii"
yazgüneşi "biliyorum şaka yaptım kuşum, hamile kadınlar bazen çok turşu yer de o yüzden"
capon balıı"haaa"
aradan 10 dakika falan geçer ve yeni turşu tabağı masaya gelir
Capon balııı: "babaaa çok hamile gördüm seni"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

------------------------------------

IMG_7309





Sivri biber yemekte olan Büü'ye sorar capon balığı

"baba acıı mı?"

"evet acı"

"çok mu acı, felaket mi"

"hayır çok acı değil, eh işte"

"orta acı mı , orta karar mı yani

ııı şeey.

şey


ılık su gibi mi yani?"


yazgüneşi: buyruuuunnn........... hadi bakalım...teşbihe de başladı hayırlı uğurlu ola!! :p

9 yorum:

derindenizbaligi dedi ki...

Capon'dan inciler, seçmeler ! Yerim ben onu yaaa... "Kuru kuru da yürünmüyo ki babaaaa" =))

Yazgüneşi dedi ki...

deli bu kız yaaaa bitanesi
bildiğin çatlak
hmmm tuhaf
kime çekti ki?
ahahahahahah

Sazan dedi ki...

Çimkafa kırıldı diye ağlamayıp da babasına üzülen bu kuzuya sımsıkı sarılmak, kocamn kocaman öpmek istedim ben...

Sevgiler canım, öperim ikinizi de.

Yazgüneşi dedi ki...

bizde öperiiizzzz

bi de bilemedim ki bu devirde bunca hassasiyet iyi mi ki acaba diye...
huy işte :)

İçimden Geldiği Gibi dedi ki...

Defne günden güne güzelleşiyor:)Son fotoya bayıldım.

Yazgüneşi dedi ki...

yaa cidden mi:))
ne güğzel
çok teşekkür ederim fotoyu da çizgifilme kilitlenmişken çektim :)

nil dedi ki...

little ameliem benim, hassas yüreklim, sanatçı ruhlum... hiç kırıp incinmesin dilerim ki, yolu hep bu duyarlılığa ayarlı insanlarla kesişsin. okurken çok güldüm ama yorum kısmında duygusala bağladım nesim :) öptüm ki, çok çok çok ikinizi de...

Yazgüneşi dedi ki...

Sorma Nil'im ben de koca bir gülğmse eşliğinde yazdım ama
işte sonrasında bir duygusallık hasıl oldu
eh annelik de böyle bir tuhaf hal işte...

resmen büyüyorlar gözümüzün önünde hızla Mavişelim..
hem de ne hızlaa.
daha dün karnımızın içini tekmelemiyor muydu bunlar yahu.........

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Bunları yazmak çok hoş, okusunlar seni beni beğenmediklerinde, benimki de dün "muhtemelen" yarın puzzle yaparız dedi ölüyordum ah kaymağım ahh dedim muhtemelenmiş:)