3 Ekim 2011 Pazartesi

eviMizden manzaralar

Hani son zamanlarda söz ettim bir kaç defa.
Toparlanıyorum evde dip köşe diye...
Sebebi
Evlendiğimizden beri kiracıyız biz.. Kiracılık kavramına oldum olsa gıcığım ben.. Bütün ay çalış, kazandığının neredeyse tamamını götür ev sahibine ver. "yiyemedim al sen ye" der gibi..
ama ev sahibi olmak da kolay değil tabi...
On yılda azıcık azıcık kenara ayırarak biriktirebildiğimiz minik bir rakam oluşunca dedik kira ödeyeceğimize biraz daha sıkışalım kredi ödeyelim bu birikenin üzerine bankadan aldığımızı da koyarsak anca bir ev alabiliriz zira
öylelikle bir ev sahibi olalım
olduk da...

bu evi görür görmez sevmiştim.. içi bakımsız ötesiydi öğrenciler oturuyordu kiracı biz gezdiğimiz vakit
ama
öncelikle doğup büyüdüğüm evlendiğim doğurduğum ama hep hep hep oturduğum muhitte oluşu çok cazipti



ve bir diğer iyi tarafı da sıkışık tıkışık olmayışıydı
camından bakınca ferahlık hissi vardı
o da yeterdi bana
çok evde oturan
ev odaklı dayayıp döşeyip içinde kırıtayım tarzı bir kadın hiç olmadığım hiç olamayacağım için çok ince çok detaylı kriterlerim yoktu
gördüm
içim ısındı
tamam dedim
o kadar :)


şimdi içi yapılıyor
baştan aşağı yıkıldı desem yeri yani

işte eviMizden manzaralar
nasıl da iç açıcı değil mi ama






hayatımda genellikle koşturmacaların pişti olmak gibi bir takıntıları var oldum olası
yine öyle elbette
yüzbin çarşamba bir araya geldi bu ev tadilatına ek olarak
canıma okundu yahu geride kalan 1 ay boyunca
daha da okunacağı geride
neyse geçer
her şey gibi...

sonuç iyi olacak umarım...

ama bu hengame çok yordu gerdi agresifleştirdi düşüncesizleştirdi beni..
sersem etti..

bugün öğleden sonra dedim Büü yle anneme kalkın gidelim Eymir'e
tırlatıcam yoksa
Ankaralıların ulu eymiri
olmasan ne yapacaktık acaba.


bizim latina, hayvan dostlukları portfolyosuna kendisinden büyük bir kangal ekledi bu arada kaşla göz arasında.. koca koca insanların değil dokunmak yanına 10 adımlık mesafelik dahi yaklaşamadıkları düşünülürse, bizim kızın hakikaten gözü kara  :))


sonbaharı severim ya
kış çabuk dişini gösterdi bu sene..
pek birden serinledi geceleri hava
gündüzler iyi de
gece ve sabah bıçak gibi keskin.. içine işliyor insanın soğuk adeta
daha kasımda pastırma yazı var ama... güneşli güzel günlere veda çanları da çınladı sanırım eni konu..
pofffff

15 yorum:

Nehir İda dedi ki...

Ah canım çok sevindim. Biz de 3 sene önce aynışeyi düşündük kutu gibi mini mini bir evimiz var ama bizim evimiz. 1 yıl boyunca resimleri asamadım hala kiracıyız sandım. Bugün de ödersek kredimizi tam tamına 4 yıl kalıyor:))
Daha dün gibiydi oysa.
Hayırlı olsun içinde kahkahalarınız yükselsin ödeme kolaylığı versin allah:)
Işıl ışıl görünüyor ferah ve bahçeye bakıyor bizim evimiz gibi:)

Yazgüneşi dedi ki...

Ebrucanım teşekkürler canım.
siz de güle güle oturun inşallah evinizde hep sağlıkla huzurla neşeyle..

zor bir süreç benim için
ama geçecek..
sonuç iyi olacak
öperim..

derindenizbaligi dedi ki...

Nes, bitince süper olacak ama. Harika olacak. Ne güzel günler göreceğiz o evde, hep birlikte. Yaşasın. =) Şimdiden güle güle oturun diyorum, sağlıkla, keyifle, ağız tadıyla, huzurla. Bitsin de bir parti verelim diye bekliyorum, itiraf edeyim. Anıtkabir manzaralı evinde kurduğun nefis sofraları özledim yahu =)

Yazgüneşi dedi ki...

balığıııımmmmm.. vallahi dört gözle bekliyorum ilk şarap-peynir partisini..
hmmm kışa yetişcek gibi gibi olduğundan anca
sıcak şarap olur kanımca namnamnam
vallahi ben de özledim o sofraları yalan oldular bu koşturmacada ne zamandır..
seni de ösledim bi de.. hadi yarın olsun :)

derindenizbaligi dedi ki...

ayyyyy bak sıcak şarap dedin, damardan girdin !!!!!!!! Ama tabi ki de sıcak şarabı beklemeyelim, hemen yarın görüşelim. Hemen hemen hemen =)

Yazgüneşi dedi ki...

evet yarın hemn görüşelim o neeeetttt ;)
bi de evdeki ilk sıcak şarap partisini başbaşa yapmayı öneriyorum
bi sen bi ben..
önce bi sakinlik
hareket akabinde gelir
ne diyosun?

derindenizbaligi dedi ki...

ne diyeceğim, "Allah" diyorum. hehheee, sıcak şarabı paylaşmak zorunda kalmicam, ooooooh missss =D

y. dedi ki...

güle güle oturun nes, hani sizin ya, hiç eksik olmasın gülüşleriniz.
bitince de fotoğraf isterim ama, hatta güle güle oturuna da gelmek isterim, artık nasıl olacaksa...

kucaklarım kocaman.

Yazgüneşi dedi ki...

bitanesi var mısın sarhoş olalım... olalım olalııımmm
sızalım olduğumuz yerde..
bir kere de bunu yapalım bence :)

canım y.
bitmiş halinin fotoğraflarını yayımlamak ne zevk olacak bilemezsin..

bir de zaten sıcak şarap içmeyecek miydik biz? yok mu böyle bir sözümüz
gelsen keşke
sabahlardık cam önünde şarap kadehleriyle :)

mon clementier dedi ki...

YAZ GUNESI,
ben bile heyecanlandim
sonu hep guzel oluyor ve degiyor herseye

Bitincede paylas bizimle
bol bol sabir:)simdilik :)

Yazgüneşi dedi ki...

mon clementier; tecrübeyle sabit değil mi?
çok teşekkürler desteğine
iyi sözcükler işitmeye çok ihtiyacım var daa..
anlarsın :)
bitince paylaşmaz mıyım..
hem de büyük bir zevkle

duygu dedi ki...

ben o eve gelip, sıcak şarabımı yudumlamak istiyorum, kızlar tepemizden atlaşıp dururken...

Yazgüneşi dedi ki...

duygum..
senin bu dileğinin gerçek olmaması imkansız zaten
biliyorsun...

Elif Gizem dedi ki...

canım güle güle oturun, son halini merakla bekliyorum. baştan yaratıyor gibisin :)mutlu mutlu günleriniz olsun. bir de defnenin fotoya bayıldım:)

Yazgüneşi dedi ki...

valla hakikaten yeniden yaratıyoruz galiba hayrola :)) ne partiler yapılcak orda dahaaa..
defne alem
her zamanki gibi :)