7 Mart 2012 Çarşamba

BEN BU İŞİ BIRAKIRIM ABİCİM...

Ne zamandır fotoğraf makinemi yanıma alıp da yollara dökülmüşlüğüm yok.. Ayran içtik ayrı düştük adeta..

Bu sabah geldiler birden, dur yahu dedim alayım yanıma bakarsın çekerim, olur ya...
çekmedim değil bir kaç birşeyler çektim.. İşten çıktık servise yürürken de elimde 100 mm macro objektif takılı, külçe gibi yani
ve manuel ayarda..
bizim capon dedi ki
"anne bana ver de çekim yapayım"
verdim..
hiç müdahale etmedim sorduğu birkaç soruya yanıt vermek dışında
mesela netlik yerini değiştirdim makinede ben yarım deklanşörle değil de af düğmesinden yapıyorum
"niye silinik oluyor" dedi ufaklık
fluya bulduğu türkçe terim bu defnenin, hiç de fena değil laf aramızda
neyse gösterdim netliği buradan yapacaksın diye 
"tamam" dedi
sonrası tamamen ona ait..

ben susayım kızımın kadrajları konuşsun şimdi bakalım...






SABAH AKŞAM BİZİM CAPONU SERVİSİ İLE OKULUNA OKULDAN BENİM OFİSİME TAŞIYAN CANISI ABİSİ HARUN ABİSİ
SERVİSİN CAMI ARADAYKEN ÇEKİNCE ANCA BU KADAR OLUYOR NETLİK HALİYLE

ÖNDEKİ CAPONUN BİTANESİ CEMOSU, 
PERSONEL SERVİSİMİZDE YILLARDIR KAHRIMIZI ÇEKEN, BIKMADAN ARKAMIZI TOPLAYAN, ORAYA BURAYA YAPIŞTIRILAN SAKIZLARI SÖKÜP TEMİZLEYEN, BİZİ GÜVENLE TAŞIYAN
VE TÜM BUNLARA EK OLARAK SABAH AKŞAM HAYRET VERİCİ BİR ENERJİ İLE STAND-UP SHOW KIVAMINDA HEPİMİZİ GÜLMEKTEN KIRIP GEÇİREN CAPONCASI "DÜNYANIN EN KOMİK ADAMI"..


DİPTEKİ NOT:
BEN MAKİNEYİ KIZIMA DEVREDEREK SAHNEDEN AYRILMALIYIM GALİBA.. 

SIFIR EĞİTİMLE ÇEKTİĞİNİ VE HENÜZ 6.5 YAŞINDA OLDUĞUNU BELİRTMEDEN GEÇEMEYECEĞİM...

12 yorum:

Ebru dedi ki...

Öpülür parmak uçları bu güzel caponun. Bırakma annesi biz ikinizi de severek izleriz.

Yazgüneşi dedi ki...

Ebrucanım
öperim :))

cecil dedi ki...

eee sen onu elinde makineyle doğurduysan olacağı buydu ki
:))

Yazgüneşi dedi ki...

ahahaha cecilimm çok şekersin her zamanki gibi :)
yok yok ben capon 5 yaşındayken başladım bu işe :))

sana sözümü unutmadım
baharı anımsatan sıcacık bir kare
çektim bugün beni izlemeye devam et :)

cecil dedi ki...

:)

canımsın bekliyoruz .. hafta sonu yokum bahar geldi bizde gidelim bir yerlere mutlu kahvaltılar olsun demi..
o nedenle ben yokken olmasın lütfen :)

Yazgüneşi dedi ki...

ohhh nefismiş iyi gezmeler....

kalmaz hafta sonuna

çakıltaş dedi ki...

hiç fena değilmiş cidden, hem 'silinik' ifadesini çok beğendiğimi söylemeliyim. Yaratıcı kız:)

Yazgüneşi dedi ki...

:))
silinik
benim de çok sevdiğim icatlarından bizim zillinin

pınar dedi ki...

Aferin capona...
en sondakiler kim:))

Yazgüneşi dedi ki...

:))
yazdım aslında gözünden kaçtı sanırım:
ÖNDEKİ CAPONUN BİTANESİ CEMOSU,
PERSONEL SERVİSİMİZDE YILLARDIR KAHRIMIZI ÇEKEN, BIKMADAN ARKAMIZI TOPLAYAN, ORAYA BURAYA YAPIŞTIRILAN SAKIZLARI SÖKÜP TEMİZLEYEN, BİZİ GÜVENLE TAŞIYAN
VE TÜM BUNLARA EK OLARAK SABAH AKŞAM HAYRET VERİCİ BİR ENERJİ İLE STAND-UP SHOW KIVAMINDA HEPİMİZİ GÜLMEKTEN KIRIP GEÇİREN CAPONCASI "DÜNYANIN EN KOMİK ADAMI"..

cemo bizim işe gelip gittiğimiz personel servis şoförümüz yanındaki de ümitköyün servis şoförü

Kaymaklı Kadayıf dedi ki...

Bence hemen devret makinayı yoluma kendisiyle devam edeceğim:)) hem daha genç çıtır taze:)))))

Yazgüneşi dedi ki...

tamamen haklısın sinemcanım yüzde yüz katılıyorum sana :)