31 Mart 2012 Cumartesi

Mutluluk da ağlatır....



Nasıl özel
Nasıl güzel bir kızım var..

Yoksa bana mı öyle geliyor:))
tabi ki..
her anneye kendi evladı..
doğanın kanunu..

ağlattı sıpa
kendi kendine
şarkı yapmış
bir de şiir yazmış
benim için...

bir zamanlar hayatta bir defa bile bir sevgilim de bana şiir yazmadı diye hayıflanırdım
şimdi

çok da tınnnnnnnnnnnnnnnn..

yazsalara nolurdu ki..

bu kadar kıymetlisini kim yazabilirdi ki.....


bu Şarkım

Canım annem
Candasın
Sen mis gibi kokuyorsun
Canım annem ben sensiz yaşayamam
Mis kokan annem
Sen benim canım annemsin
Birlikte durup zaman geçiririz
Canım annem benim
Babam da sen de benim canımsınız


ve şiirim:

Güzel Anne

Sen mis gibi kokuyorsun anne.
Seni seviyorum
Birlikte olmayı seviyorum
Sen çok güzelsin
Seni dünyalar kadar seviyorum güzel annem benim
Herkes senin herşeyine bayılıyor
Ben de bayılıyorum
Seni seviyorum anne
Canımsın
Benimsin



hadi gelin de ağlamayın
ne mümkün..
hoş
her akacak gözyaşı böyle mutluluktan olsa keşke hayatta......






dipteki not:
fotoğraflae: neslihan karayakaylar tamyaman / ankara 2012

14 yorum:

The Melpomene dedi ki...

Ağlama, gülün hep. Bu minik yetenek bana da hep özel geldi, hayranım biliyorsun. Ağaç elma satar diyerek de aklıma bir kere daha kazınmışlığı vardır :)

Adsız dedi ki...

kuzum:) ne güzelsin sen..
bir kadına en çok annelik yakışıyor galiba.

cecil dedi ki...

kuzum benim kuzum ..
tanrım korusun kollasın sakınsın saklasın güzel kızını ve seni ve bü'yü ayırmasın sizi..

Yazgüneşi dedi ki...

canımcım..
minik bir şair oldu çıktı...
sıpa

kancule.. :)
haklısın
anneleştikçe güzelleşiyor kadın kısmısı

cecilim aminnnnn
öperim

Adsız dedi ki...

Bu sarki ve siirden sonra koca agziyla kus tutsa hikaye:) kıza soyle çıtayı fazla yükseltmeson:)

Yazgüneşi dedi ki...

ahahahahha.. vallahi de öyle
hayır daha ne kadar yükselebilir ki çıta
bi de o var :)

Adsız dedi ki...

desene evde çıta savaşı çıkacak:)

bir gün koca bir gün kız:)

ama kız hep önde beyin daha taze:)

sonuçta bu sana yarıyor:) kıs kıs gül..

Yazgüneşi dedi ki...

attractive ;) hehe aynen de öyle yapıyorum hişşşş çaktırma
kıskıskıskıs :))

annesiningülü dedi ki...

bayıldım, bayıldım :)))

Yazgüneşi dedi ki...

baharcım sorma :)

Deniz dedi ki...

tabii ki ben de ağladım, ühüüü

Yazgüneşi dedi ki...

DENİZCİM
İYİKİLERMİZ BUNLAR YAHU :)

Ezgi dedi ki...

Annelik sanırım bu dünyada biz kadınlara verilmiş en güzel hediye olsa gerek. Henüz anne olmak için çok genç olsam da(20) ilerleyen yıllarda kızımdan böyle bir şiir ve şarkı aldığımda eminim ki ben de gözyaşlarımı tutamam. Hayatınız boyunca kızınız size hep böyle güzel hisler yaşatsın dilerim. Mutlu kalın ailecek:)

Yazgüneşi dedi ki...

Sevgili Ezgi çoook teşekkürler..
zamanı geldiğinde (henüz çok erkenmiş )) senin de bu eşsiz duyguyu doya doya yaşamı dilerim..
sevgiler