9 Mart 2012 Cuma

Durmuyor madem.. Donsun o zaman..

10 yorum:

DOREMİ dedi ki...

En güzeli senin yaptığın dondur gitsin madem durduramıyoruz..:))

O arkadaki minik gözlüklüyü bana ver bir yiyeyim güzelce..ne anlamlı bir poz öyle..:))

dilerim bu güzellikler sürüp dursun arkadaşım..:))

Yazgüneşi dedi ki...

ne minicikmiş hakkaten
birden nasıl da büyüdü..

çok teşekkürler canım :)

Mehmets dedi ki...

çok güzel bir resim olmuş mutluluklar efenim

Yazgüneşi dedi ki...

HOŞGELDİNİZ
BİR AİLE OTOPORTRESİ
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM :)

The Melpomene dedi ki...

ben kaç kere dondum kaldım o objektifte :)

Yazgüneşi dedi ki...

The Melpomene hem de en kusursuzundan.. gene don gene don hep don.. :)

cecilia dedi ki...

çok sevdim bu kareyi, hayatı böylesi anlarda dondurmak lazım ;)

Adsız dedi ki...

her eline fotoğraf alan çekiyorum demesin..for example me:))

Yazgüneşi dedi ki...

iyi bir şey mi dediniz kötü mü
bilemedim :)

Adsız dedi ki...

iyi yahuu:) kendimi kötüledim.:)
blogunu okumak için bana zaman lazım:) arada bir kuble okuyorum:)