31 Ekim 2012 Çarşamba

Bir "Kış Başlamadan Kaçamağı"nın ardından....

Bayram tatilini fırsat bilip attık kendimizi Bodrum'a..
Panda Hanım'ı da koyacak yerimiz olmadığından arabayla gittik;
o da geldi bizimle

Aile toplantısı da yaptık... Ne seviyorum şu sülalemi ben...
harikaydı..
bizim sülale azar azar  Bodrum'a akıyor yıllardır usuldan.. ve bizim de varacağımız yer önünde sonunda orası bence...




Denize de girdik.. Kışa geçmeden denizle vedalaşmak, sahilde gün boyu yayılıp keyfetmek paha biçilemezdi doğrusu..




Gezdik orası burası...


yedik içtik bol bol..

bugüne değin yediğim en nefis pizzayı yapan O Sole Mio'nun masasında bakar mısınız hepimizin gözlerine :))))
şimşekler çakmış pizzaları görünce ;)

verdiğim kiloları geri aldım mı ki...
hmmm
korktum teraziye çıkmaya bir süre görüşmeyelim dedim kendisine.. ara verdik ilişkimize :))


Bara bile gittik
Ali Abimin oraya, Campanella..
her daim olduğu gibi yine peeek eğlenceli peeek neşeliydi
hadi hadi eller havayaaa

Ne çok bayram çakışmıştı bu defa
Kurban
Cumhuriyet
Halloween

Ufalıkların Cadılar Bayramı partisi bile oldu...



Cumhuriyet coşkusu Bodrum'u da es geçmemişti elbette

Vay canına yaşarken kısacıktı
ama o kısacık süreye hayli şey sığdırmışız şaka maka..

Edwards'ların olağanüstü misafirperliği ile elbette..
Yeniden kucak kucak teşekkür kendilerine....

Bodrum vazgeçilmez aşkım.. bu bir değişemezlik
Ama şimdilerde orayı en çok
muhteşem ikiliyi bir arada görmenin verdiği haz yüzünden seviyorum..

Bu kadar mı iyi geçinir iki çocuk... Maşallah maymunlarımıza..

Sevgide nirvana işte bu ikili benim için..
İnsanoğlu başka iki insanoğlunu en fazla ne kadar sevebilirse
işte o kadar seviyorum bunları...
nefisler
iyi ki yapmışız ;)



9 yorum:

cem dedi ki...

ohhh hayat size güzelmiş, ne keyif ne aile saadeti. Allah bozmasın.

cem dedi ki...

ohhh hayat size güzelmiş, ne keyif ne aile saadeti. Allah bozmasın.

annesiningülü dedi ki...

çok güzel, pek güzel :D

derindenizbaligi dedi ki...

iyi ki yapmışınız hakkaten. dünya tatlısı iki çocuk olmuşlar =) valla tatil güzel şey. aylaklık mis. çalışmaksa...neyse... =/

Yazgüneşi dedi ki...

CEM CİM VALLA İYİ GELDİ :)

BAHARCIM SENSİN GÜZELLLL

BALIKIM OHH İYİ Kİ DE YAPMIŞIZ Dİ Mİ:
AHHH ULU GARFIELD AH KULAKLARI ÇINLASIN

Eda dedi ki...

Kıskandıııııımmmmmm :)

Korel Abla şezlongu paylaşalım mıı:)

DOREMİ dedi ki...

hepsi güzel herzamanki gibi ama ben son fotoya daha bir bayıldım..:))
mutluluk pozların kadrajından kaçamasın dilerim:))

Yazgüneşi dedi ki...

Edoşum ne keyifte ama di mi:)

CWRM, son poz
bomba di mi:)
sıpacıklarım

DOREMİ dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir bomba!:))