30 Ekim 2012 Salı

özlemek yoktu ama hesapta...

 fotoğraf: yavuz ıldız

Sayın Bayım;
Hayır böyle anlaşmamıştık başta; göremediğim anlarda  özlemek yoktu hesapta... özletmeyiniz rica ederim kendinizi bunca...böylesi bir alışkanlığa dönüşmeseydiniz keşke şu kısacık zamanda..
alışkanlık mı sevmekten doğardı, sevmek mi alışkanlıktan yoksa... kafam karıştı bayım.. sevgiden bahsetmek istemiyordum oysa..
hem sevmeyecektim ben bir daha; önceden kendime verilmiş sözlerim vardı...
kendime..
içimde büyütmeden muhafaza edebilmek için nice çabalar harcadığım bir küçük kız çocuğuna verilmiş sözlerim...
bakmayınız bayım siz benim o sert
o eğilmez
o bükülmez
o maskülen hallerime
minik bir kız çocuğunu koruyorum yüreğimin orta yerinde..
çok üzdüm çok ağlattım o kız çocuğunu zamanında.. her aşkta, her sevgide bayım... yüzü gülsün istiyordum artık..
peki
durup dururken sen nereden çıktın bayım...
ben çok özledim
şimdiden..
Ah Bayım...
neden.....


2 yorum:

Ebru dedi ki...

Ben de çok özledim:(

Yazgüneşi dedi ki...

ben de ben deeee