10 Ekim 2012 Çarşamba

ne doğru / ne yanlış...???

DÜNDEN BERİ DÜŞÜNÜYORUM..
7 YAŞINDA ETÜDÜ ASAN
9 YAŞINDA OKULU ASAR MI?

BEN KIZIMA FAZLA MI YETİŞKİN MUAMELESİ YAPTIM?

BEN YANLIŞ BİR ANNE MİYİM?

VS.
VS
VS.
VS.

10 yorum:

Nehir İda dedi ki...

Çocukluğunun farkında olan, bunun tadını çıkartmak isteyen bir çocuk olduğunu gösteriyor etüdü asması:) Bence çok da tatlı ayrıca.
Yanlış annne mi?
Bunu sorgulaman bile olmadığna işaret öpüyorum ikinizi de.

Yazgüneşi dedi ki...

Ebruşum yaaaa sen nasıl nefis bir kadınsın biliyor musun?
öptüm
bin kere

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

fevkalade yetiştirdiğinin farkındasın dimi :)

Yazgüneşi dedi ki...

Baharcım yaa hakikaten şüpheye düşüyorum bazen..
umarım haklısındır

Nehir İda dedi ki...

sensin o

Yazgüneşi dedi ki...

caniçiiiii

nil dedi ki...

doğru ya da yanlış mı hiç bir zaman emin olamayacağız, hepimiz elimizden geldiğince anneyiz işte..

etüd konusu biraz sıkıntılıymış zaten nescan ilkokul için, bizi öğretmeni arayarak, başka türlü halletmeniz mümkünse etüde kalmasın, çok sıkılıyorlar bu yaşta, normal okul sürecine de olumsuz yansıyor dedi, biz de tamam o zaman dedik.. yani ki sıklıkla asmak isteyecektir, bence normal yaşının gereğini yapıyor amelie, üzülme annesi :)

Yazgüneşi dedi ki...

ofis çok uygun olmadığından ve benim de başka şansım olmadığından etüd benim için mecburiyet ne yazık ki
gerçi etüdü seviyor
dönüş servisi ayarlayamadık bu yıl, 4 çocuk taksi ile gelecekler ama diğer 3 ü bundan büyük biraz ondan tırsıyor aslında tüymesi daha çok ondan etüdden ziyade
bakalım bir yol bulacağız işşalla

ama defne aşırı özgür bir ruh
bu da gerçek :)
yapacak çok şey yok:)

öperim seni de üzüm gözlümü de

deeptone dedi ki...

ha ha haaaaaa.
ne güzel işte normal biri o.
:)

Yazgüneşi dedi ki...

heh uzaktan gülmesi kolay tabi nck nck nck :))